Yellow Rose

2/01/2015 Unknown 0 Comments

Ahojte,
vďaka spolupráci so spoločnosťou Yellow Rose vám dnes prinášam recenziu na jednú skvelú micelárku. Keď som uzatvárala tuto spoluprácu mohla som si vybrať, čo by som chcela testovať. Po dlhom blúdení na stránke som sa rozhodla pre micelárku, pretože som bola zvedavá, či by mohla konkurovať tej od Biodermi, ktorú každý chváli a samozrejme aj ja som s ňou maximálne spokojná. A tiež si myslí, že akákoľvek micelárka by nemala chýbať v kúpeľni žiadnej žene. 

Ide o profesionálnu pleťovú a telovú kozmetiku, s výrobou od roku 1965. Spoločnosť dbá na dôsledný výber prírodných surovín, aplikuje najnovšie poznatky výskumu a vedy. Spoločnosť ponúka širokú škálu pleťových a telových produktov. 
Foto archív autorky. Práva vyhradené!
Na prvý pohľad asi každého záujme dizajn výrobu. Inak to nebolo ani v mojom prípade. V podstate plastový obal, na ktorom je logo výrobcu v podobe ruže. Veľmi oceňujem, že logo je priamo vytlačené na obale a nie na nejakej fólii, ktorá je následne na produkt nalepená. Podľa mňa to takto pôsobí luxusnejšie. 
Foto archív autorky. Práva vyhradené!
MICELLAR CLEANSING WATER- Micelárna pleťová voda pre citlivú pleť.
Celkový objem tejto micelárky je 200 ml. Keďže je to micelárka tak obsahuje šetrne čistiace micely. Micely sú mikročastice, ktoré jemne odstraňujú make-up a nečistoty z pleti. 
Foto archív autorky. Práva vyhradené!
Dávkovanie je klasické. Vrchnák vyzerá byť pevný.

Na oficiálnej stránke sa o tejto micelárke dočítate:
  • Micelárna pleťová voda je určená na šetrné čistenie pokožky tváre, očného okolia, dekoltu a pier.
  • Jediným pohybom rýchlo a efektívne odstraňuje make-up a zároveň aj nečistoty z pleti. Nezanecháva na pokožke nepríjemný mastný film a preto po aplikácii nie je tvár potrebné oplachovať.
  • Pleť zanecháva čistú, sviežu a príjemne hebkú.
  • Obsahuje jedineč šetrne čistiace micely*: upokojujúco pôsobiace výťažky z očianky rostkovovej, ľudovo tiež nazývanej svetlík, z nechtíka lekárskeho, z bieleho čaju a listov olivovníka s antioxidačnými účinkami, upokojujúcu kyselinu glycyrrhetinovú, výťažky z uhorky, alantoín a pantenol.
Foto archív autorky. Práva vyhradené!
Micelárka mi vonia ako pánska voda po holení od Nivei. Je to veľmi príjemná vôňa. Musím povedať, že s touto micelárkou som veľmi spokojná. Používam ju už asi mesiac a musím povedať, že za ten mesiac som nesiahla po žiadnom inom odličovači. Micelárka úplne odstráni všetok mak-up z tváre. Dokonca aj riasenku z očí. Vôbec oči nedráždi. Pri niektorých odličovačoch doslova plačem, pretože mám citlivé oči a množstvo odličovačov je veľmi drastických- dokonca aj tie na citlivé oči. Pri tejto micelárke som ešte neplakala, čo je super. Dokonca pri večernom odličovaní už nesiaham tak často po mojom obľúbenom toniku od Mary Kay, o ktorom som vám písala tu, pretože micelárka dokonale vyčistí pleť a nemusím ju už dočisťovať. Micelárka nezanecháva na pokožke žiaden mastný film ani nič podobné. Pri niektorých micelárkach alebo odličovačoch sa mi stávalo to, že ráno som mala pod očami čierne kruhy od riasenky, ktorú som si večer poctivo odlíčila. Tu sa mi to však nestalo a ráno si pokojne po prebudení môžem pretrieť očká. 

Som veľmi rada, že som mala možnosť odskúšať tento produkt a najviac ma teší, že mi tak dokonalo sadol. A zároveň sa chcem poďakovať spoločnosti Yellow Rose za možnosť tieto výrobky otestovať.

0 komentárov:

Budem veľmi rada, ak po sebe necháte stopu v podobe komentára.