Payot PERFORM SCULPT MASQUE – liftingová maska

11/17/2016 Unknown 2 Comments

Rôzne pleťové masky, s rôznymi účinkami má v obľube každá žena. Ak potrebujete pleti dodať expresnú dávku hydratácie – hydratačná pleťová maska vám ju dodá. Ak chcete mať pleť krásne rozžiarenú – pleťová maska vám s tým pomôže. Pleťové masky si môžete vyrobiť aj samy doma – stačí zmiešať pár ingrediencií, ktoré pomôžu vašej pleti a maska je hotová.
Maska behom 10 minút môžete pleti dodať viac ako samotné pleťové krémy. Preto by ste mali svojej pleti dopriať masku aspoň 2- krát týždenne. Takýto krátky čas, počas ktorého doprajete pleti to čo jej chýba, ale doprajete aj sebe chvíľkový relax.  Čo ak nemáte čas na tvorbu masky? Tak mám pre vás typ na masku od spoločnosti Payot a to Perform Sculpt Masque – liftinová pleťová maska.
Zdroj:Fotoarchív autorky.
Balenie obsahuje 50 ml masky, čo je povedzme taká klasika. Ružový obal doplnený o strieborný vrchnáčik možno pre niekoho nie je veľmi zaujímavým. Zaujímavou sa maska stáva vtedy, keď ju otvoríte a prvýkrát použijete.
Zdroj:Fotoarchív autorky.
Oficiálny popis:

Perform Sculpt Masque je anti-aging hydratačná maska, ktorá poskytuje sťahovacie účinky a liftingový efekt pre vyhladenie pokožky, obnovuje harmóniu v objemoch a rozžiaruje tvár. Doprajte si ozajstný rituál krásy raz až 2-krát týždenne. 
Zdroj:Fotoarchív autorky.
Maska má jemnú bielo - ružovú holografickú farbu a obsahuje malinké ružové trblietky. Vďaka tomu je to maska, ktorú by som povýšila na najkrajšiu čo som kedy vyskúšala. Preto, keď si ju aplikujete na tvár, tak sa krásne budete ligotať ako svetielka na vianočnom stromčeku.

Maska má tiež príjemnú vôňu – jemnú nevtieravú jemne nasladlu. Tiež má gélovitu konzistenciu. Jej aplikácia nie je ničím výnimočná – len si ju pomocou prstov aplikujete na tvár. V tomto prípade budete presne vedieť, kde ste si ju už aplikovali a kde nie.
Zdroj:Fotoarchív autorky.
Odporúča sa ju nechať pôsobiť 10 minút. Ak ju necháte dlhšie, tak ako ja, môže sa vám stať, že vám bude maska jemne stekať. Po uplynutí doby zvyšky z nej zotriete obrúskom a následne dočistíte pleťovou vodou (aby ste sa zbavili všetkých trblietok). Vďaka trblietkam je pleť po zotretí masky krásne rozžiarená.

Už bezprostredne po aplikácii je cítiť, ako maska vsiaka do pleti a jemne ju sťahuje. Jemné pocity sťahovania pleti cítiť počas celej doby jej pôsobenia. Po jej zotretí som pozorovala, ako všetky póry na mojej mastnej pleti boli stiahnuté (neboli vôbec výrazné). Aj keď je maska určená pre staršie ročníky ako som ja, môžem povedať, že aj na seba som pociťovala vypnutejšiu pleť. 

2 komentáre:

  1. Tak toto vyzerá naozaj lákavo a atraktívne. Páči sa mi aj samotný červený obal.

    Www.co-je-dobre-to-musim-mat.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  2. fuha o takomto produkte som ešte ani nepočula ! :)))

    Tammybeaty

    OdpovedaťOdstrániť

Budem veľmi rada, ak po sebe necháte stopu v podobe komentára.