Vianočný darček pre moju najlepšiu kamarátku

11/05/2016 Unknown 4 Comments

Už je to zopár rokov, čo sa skončili moje stredoškolské časy, dennodenné sedenie v lavici a počúvanie výrokov našich profesorov, písanie slohových prác, rátanie príkladov a naše hundrania – načo nám to všetko bude? Veď v živote stačí vedieť zrátať peniaze na výplatnej páske a to je všetko :D. Časy, kedy sme písali slohové práce ako úvahy, rozprávanie, diskusný príspevok apod., sú dávno za nami a dnes sa nad našimi pochodmi myšlienok len pousmejeme. Myslela som si, že už asi nikdy v živote nič podobne písať nebudem. No ako sa hovorí nikdy nehovor nikdy, a tak sa tu teraz pokúšam vytvoriť niečo na tému: Vianočný darček pre moju najlepšiu kamarátku.
Zdroj: kamzakrasou.sk
Ak ste sa práve zamysleli, prečo práve takáto téma, tak odpovedí sa núka hneď niekoľko, no ja mám 2. Po prvé: blížia sa Vianoce - to najkrajšie ročné obdobie, ktoré majú v obľube malí aj veľkí. Obdobie spojené s darčekmi, a preto ak neviete, čo podarovať kamarátke tak sa môžete inšpirovať. Po druhé: a to je asi ten hlavný dôvod - je súťaž, ktorá prebieha na portály KamZaKrasou.sk v spolupráci so spoločnosťou Mary Kay. Kreatívna súťaž pre všetky blogerky – preto ak máte záujem, tak sa určite zapojte, pretože ceny sú viac ako lákavé.
Každý z nás veľmi rád dostáva darčeky, no krajší pocit je niekoho obdarovať a pozorovať ako sa z darčeka vytešuje. Miestami sú to nervy, pretože človek nevie, či sa mu to bude páčiť a aká bude reakcia dotyčnej osoby. No o to je to väčšia radosť, ak sa darčekom trafíte do vkusu danej osoby. A to pletí nielen na Vianoce, ale aj pri každom inom sviatku – či už sú to narodeniny, meniny alebo len tak.
Zdroj: Fotoarchív autorky.
Ja mám hneď niekoľko adeptov na to, čo by som najlepšej kamarátke z portfólia spoločnosti Mary Kay venovala – a nielen jej, ale každému jednému / každej jednej z vás. Určite by to bola kefka - Mary Kay® Skinvigorate™ Čistiaca kefka. Šikovný pomocník, ktorý správy všetku prácu za vás. Stačí stlačiť jeden gombík, ktorý roztočí kefku a už len malými krúživými pohybmi sa posúvať po tvári sem a tam. Jednoducho vás zbaví všetkých pozostatkov make-upu, ktoré nedokázal odstrániť váš najmocnejší rytier menom odličovač. Navyše pôsobí aj ako peeling, a preto vás zbaví všetkých odumretých odpadlíkov a vám ostane len krásna hladká pleť. 
Zdroj: Fotoarchív autorky.
Druhým a tým najdôležitejším produktom je čistiaci gél na pleť. Bez neho by bola čistiaca kefka len opusteným vojakom na vojnovom polí. Z väčšej časti práve čistiaci gél bojuje so všetkými nečistotami na pleti. Preto voľba by padla na BotanicalEffects® Čistiaci gél. Inovovaný gél, ktorý má hraví obal, skvelú vôňu, no podstatnejšia je jeho funkcia. Hlavným poslaním je pleť dôkladne vyčistiť. Gél je plný výťažkov z dračieho ovocia  a aloe vera.
Zdroj: Fotoarchív autorky.
Dračie ovocie je nabité množstvom antioxidantov, vďaka ktorým pomáha bojovať proti voľným radikálom, ktoré zapríčiňujú poškodenie pokožky. Aloe vera zas pomáha udržiavať hydratačnú bariéru pokožky. Preto, ak by som mala vybrať len jeden jediný produkt z portfólia spoločnosti Mary Kay ,tak bol by to práve generál ČISTIACI GÉL, ktorý môžete použiť aj bez čistiacej kefky.


A čo vy? Čo by ste darovali svojej najlepšej kamarátke?

4 komentáre:

  1. jeej,aj ja som sa dnes zapojila do tejto súťaže :)
    MakeUpByVeo

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Jeeej, tak držím palce aby sa šťastie na teba usmialo :D

      Odstrániť
  2. Túto čistiacu kefku som síce nemala, no mam podobnú od Braun a neviem si ju vynachváliť. Myslím si, že.cistiace kefky patria k veľmi užitočným a hlavne rýchlym pomocníkom pre dokonalú pleť a krásu

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Súhlasím....môžem povedať, že odkedy po=užívam čistiacu kefku, tak pleť mám oveľa čistejšiu :)

      Odstrániť

Budem veľmi rada, ak po sebe necháte stopu v podobe komentára.