Sothys Lotion pureté - Pleťová voda čistota

2/02/2017 Unknown 0 Comments

Pleťové vody sú potrebné pre dôkladné vyčistenie pleti. Pri dennej starostlivosti o pleť by sme nemali podceňovať ich silu. Nestačí si pleť odlíčiť, ale je potrebné ju dôkladne zbaviť všetkých nečistôt. Pomocníkom na to sú práve pleťové vody.

Pleťové vody majú skvelú vlastnosť – dočisťujú pleť bez toho aby ju vysušovali. Preto sú vhodné nie len na večernú starostlivosť, ale aj na ranné odstránenie mastnoty, ktorú mohol na pleti zanechať nočný krém. Pleťové vody sú rozdielne pre rôzne typy pleti. Tentokrát som testovala pleťovú vodu práve pre mastnú pleť.
Zdroj: Fotoarchív autorky.
Lotion pureté – pleťová voda čistota od spoločnosti Sothys sa stala mojím spoločníkom pri starostlivosti o pleť. Keďže som majiteľkou mastnej pleti, tak mi táto voda sadla ako uliata. Ale poďme poporiadku. Balenie produktu je jednoduché – plastové s vytlačeným popisom. Samozrejme balenie nie je ukrátené ani o logo spoločnosti.
Zdroj: Fotoarchív autorky.
Oficiálny popis:
Sothys Lotion pureté je čistiaca 2-fázová vode pre prečistenie mastnej pleti. Jej hlavnou aktívnou a účinnou látkou je čistiaci extrakt z kosatca.
Zdroj: Fotoarchív autorky.
Táto pleťová voda je dvojzložková - to znamená, že obsahuje jemný prášok a vodu. Preto je potrebné pred použitím vodu poriadne pretrepať, aby sa obe zložky spojili a boli účinné. Vôňa pleťovej vody je typická pre spoločnosť (stretla som sa s ňou už viacerých produktoch) – jemná, nevýrazná, čistá vôňa.
Zdroj: Fotoarchív autorky.
Pri jej použití ju stačí naniesť na vatový tampón a vyčistiť si pleť. Pri večernej starostlivosti o pleť môžete pozorovať, ako táto pleťová voda vás zbaví všetkých zvyškov make-upu, o ktorých ste ani nevedeli. Ak ju použijete ráno, môžete pociťovať ako vašu pleť dokonalo zmatní.
Zdroj: Fotoarchív autorky.
Vodu som si veľmi obľúbila. Ako som písala, tak moja pleť je mastná. Avšak, ak použijem túto pleťovú vodu a vhodný denný krém/ fluid, tak moja pleť ostane naozaj dokonalo zmatnená. Vďaka tomu mi make-up na tvári vydrží oveľa dlhšie bez toho, aby som si ju prepúdrovala.
Zdroj: Fotoarchív autorky.
Ak vám môžem odporučiť produkt, ktorý je nielen potrebný, ale aj účinný – tak určite tento. Táto čistiaca pleťová voda od spoločnosti Sothys spĺňa všetko, čo by taká pleťová voda spĺňať mala. Ak do nej zainvestujete, tak to určite neoľutujete, pretože vám vydrží naozaj dlho. 

0 komentárov:

Budem veľmi rada, ak po sebe necháte stopu v podobe komentára.