Oriflame hity a novinky kampane 10/2017

7/17/2017 Unknown 3 Comments

Leto je v plnom prúde a letné dovolenky tiež. Dúfam, že si užívate leto minimálne tak ako ja. My už máme svoju letnú dovolenku za sebou a pravdupovediac, veľmi rada by som si ju predĺžila, no pracovné povinnosti volajú. A tak oddychnutá, s novými silami a nápadmi sa opäť vraciam k písaniu.
A ako to tak býva, pravidelne sa každý mesiac stretávame pri pohodovom Oriflame článku, plnom inšpirácii z katalógu. Ani tentokrát vás tento článok neminie. Tak sa pohodlne usaďte a užite si relax pri čítaní tohto článku.
1. Osviežujúci sprej na nohy Feet Up Comfort XL
Vdýchnite svojim unaveným nohám nový život s týmto chladivým sprejom. Je obohatený o prírodný eukalyptový a mätový olej. Tento osviežujúci sprej je ideálny pre všetkých, ktorí v lete nosia uzavretú obuv. Ja ho používam najmä vtedy, keď si obúvam plátene topánky. Avšak nevyužívam ho len ja, ale hlavne môj drahý, ktorý musí v robote používať koženú uzavretú obuv. Nič príjemné byť v takýchto topánkach 12 hodín. Sprej je spočiatku chladivý a nohy príjemne osvieži. Navyše ich zanechá osviežené mentolovou vôňou.
2. Lak na nechty The ONE Long Wear
Tieto laky sú úplne božské. Zopár ich už vo svojej zbierke mám a musím povedať, že ich používam s veľkou obľubou. Toto leto k nim pribudli 4 nové odtiene, z ktorých ma najviac oslovil krásny letný, jemne modrý odtieň s názvom Crystal Water. Lak celkom pekne kryje v 2 vrstvách a pomerne rýchlo zasychá. Naviac, tento odtieň obsahuje malinké trblietky, ktoré sa na slnku krásne ligotajú.
3. Posilňujúci lak na nechty The ONE
Poznáte ten pocit, keď sa vám začnú lámať alebo štiepiť nechty, a vy v tej chvíli neviete čo s nimi? Dôležité je dopriať im dostatok výživy v podobe vitamínov a vhodne zvolenej stravy. Vhodné sú tiež posilňujúce laky na nechty ako je tento. Ten nechty chráni, posilňuje, spevňuje a vyhladzuje drobné ryhy. Postačí vám jedna vrstva, ktorá zasychá takmer okamžite. Nechtom dodá žiarivý lesk a navyše aj vitamín E, železo a kalcium, ktoré sú pre rast nechtov potrebné. Tento posilňujúci lak nechty spevní a ošetrí.
4. Šampón na vlasy so žihľavou a citrónom Love Nature
Máte ja vy občas pocit, že vás umývanie vlasov zamestnáva natoľko, že by už z toho mohol byť polovičný pracovný úväzok? Ja áno a hlavne v lete mám pocit, že sa veľmi rýchlo mastia. Respektíve, nie je to len pocit, ale aj realita, pretože si vlasy musím umývať každé 2 dni. Odkedy používam tento šampón na mastné vlasy, tak počas týždňa vynechávam jedno umytie. Jednoducho, mi pripadá, že vlasy sa mastia o čosi menej. Šampón má krásnu citrusovú vôňu, ktorá vlasy prevonia a nechá ich príjemné na dotyk. Navyše šampón neobsahuje silikóny, takže ďalší skvelý bonus navyše.
 5. Sada prsteňov Aruba
Prstene s farebnými očkami sú hitom každého leta. V sade prsteňov Aruba nájdete zlaté prstienky s rôznymi veľkosťami, tvarmi a farebnými očkami. Prstene majú nastaviteľnú veľkosť, preto nezáleží na tom, či máte tenké alebo hrubé prsty. Každému sadnú ako uliate. Zladíte ich asi ku každému outfitu. No musím sa priznať, odkedy sme s vrátili z dovolenky a ja som začala nosiť len jeden jediný prsteň, tak tieto mi zdobia prsty pri fotení lakov na nechty. Sú totálne fotogenické a na fotkách vždy vyzerajú inak, pretože si ich na prsty môžete dať akokoľvek.
6. Toaletná voda My Little Garden
Tentokrát mám pre vás aj tip na kvetinovú toaletnú vodu My Little Garden. Zbavte sa stresu všedných dní z touto ženskou vôňou. Túto vôňu robí kvetinovou hlavne konvalinka, ktorá z nej preráža najviac. Postupne sa však mieša s bazalkou a pižmom, ktorý jej dodávajú jemnú sladkosť. Ocitnite sa v rozkvitnutej záhrade s touto toaletnou vodou a uniknite od každodenného zhonu veľkomesta. 
7. Kabelka a Šatka Dew
Touto šatkou a kabelkou som urobila najväčšiu radosť mojej mamine. Tá sa do kabelky zaľúbila hneď na prvý pohľad. Kabelka zaujme 3 detailmi: ako prvé kabelka zaujme sivo-modrou farbou, ktorá je celkom netradičná. Druhou zaujímavosťou sú laserom vyrezávané kvetinové vzory. Poslednou zaujímavosťou ju fialové vnútro, ktoré s vonkajšou netradičnou farbou spolu vytvára dokonalú kabelku. Kabelka má väčšie rozmery, vďaka čomu do nej mamine vojde nákup :D. Vo vnútri kabelky nájdete menšie puzdro na doklady poprípade peňaženku, či iné drobnosti.

Ku kabelke sa rozhodne hodí aj šatka. Ja s maminou patríme k milovníčkam šatiek, preto nás aj táto očarila. Tým, že nemá pomerne výrazné farby, ale skôr tlmené odtiene sivej, tak sa dá ľahko kombinovať. Už len si počkať na chladnejšie počasie (dúfam, že sa ho tak skoro nedočkáme) a vziať si ju ako módny doplnok. 

3 komentáre:

  1. tá vôňa My little garden je skvelá :) ja ju mám už skoro celú spotrebovanú :)
    MakeUpByVeo

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Osviežujúce spreje na nohy mám hlavne teraz v lete veľmi rada :) Z vôni od Oriflame úplne milujem zelenkastú My Lovely Garden, čiže myslím že určite mi bude sedieť aj My Little Garden :) Krásne novinky :)

    OdpovedaťOdstrániť

Budem veľmi rada, ak po sebe necháte stopu v podobe komentára.