MAKEUP TUTORIAL: Líčenie s novinkami GOSH Copenhagen by Katka

12/31/2017 Unknown 0 Comments

Ešte v jeseni prišla na trh spoločnosť Gosh Copenhagen s novinkami zo sveta dekoratívnej kozmetiky, ktoré sme nemohli v redakcii KAMzaKRASOU.sk neotestovať. Zapáčili sa nám až tak, že sme vytvorili jednoduchý makeup tutoriál. 

Tak sa pohodlne usaďte a vychutnajte si dávku inšpirácie prostredníctvom môjho prvého výtvoru, pri ktorom som sa zabavila a hlavne vyskúšala som niečo, pre mňa, úplne nové. 

Samozrejme, ešte stále je čo vylepšovať a dúfam, že v novom roku sa mi podarí posunúť aj tvorbu videí na vyšší level, a že sa budeme odteraz stretávať aj prostredníctvom videí a nielen postov (ehm, viem aj tu to akosi pokulháva, no stále moje články a testy nájdete na KAMzaKRASOU.sk)


Ak sa vám video aspoň trošku páčilo, tak budem veľmi rada, ak nás podporíte svojim like-om, či odberom na našom YouTube kanále.

0 komentárov:

Budem veľmi rada, ak po sebe necháte stopu v podobe komentára.