VIDEO: Ľahký podkladový make-up ARTISTRY HYDRA-V™ - ako si dokáže poradiť s aknóznou pleťou?

7/18/2018 Unknown 0 Comments


Nie je makeup ako makeup! A možno si teraz poviete, že som sa zbláznila, pretože makeup ostane vždy makeupom. Avšak, mne sa do rúk dostala nová kolekcia makeupov, ktoré nie sú úplne klasickými makeupmi, na ktoré som bola doposiaľ zvyknutá.
Ide o ľahký podkladový makeup, určený predovšetkým pre dámy, ktoré potrebujú pleť zjednotiť a rozžiariť. Výzva do boja! Ja som sa nedala a vyskúšala som tento podkladový makeup (ako uvádza výrobca) na mojej pleti s nedokonalosťami. Ako obstál? 

Artistry Hydra-V je skutočne ľahučký tekutý makeup, preto sa do pleti ľahko zapracováva. Je dostupný v 6 odtieňoch, medzi ktorými si každá nájde ten svoj. Či už máte studenejší tón pleti, teplejší alebo neutrálny, v ponuke nájdete makeup presne pre váš tón pleti.
Makeup je špeciálny aj v spôsobe aplikácie. Má kvapkadlový aplikátor, s ktorým si makeup nenanášajte priamo na tvár, ak už, tak dávajte pozor, aby ste si nekvapli aj na oblečenie, ale na chrbát ruky, na ktorej sa makeup zahreje a vy vďaka tomu docielite vyššie krytie na pleti.
Ako som písala, makeup je určený hlavne pre dámy, ktoré nehľadajú vysoké krytie, ale skôr len zjednotenie pleti a jej rozžiarenie. Tento podkladový makeup by mal skôr pleť len pripraviť na aplikáciu ďalších dekoratívnych produktov. Tu sa však dostávame k tomu ALE, pretože podkladový makeup pleť dokonale rozžiari a dokonca prekryje nedokonalosti, ako sú fliačiky po akné, akné či rôzne začervenania a iné nedokonalosti. Veď napokon, pozrite si nasledujúce video a posúďte sami, či stojí za vyskúšanie :)

0 komentárov:

Budem veľmi rada, ak po sebe necháte stopu v podobe komentára.