Halloweenske líčenie s paletkou Makeup Revolution London Mermaids Forever

10/31/2018 Unknown 1 Comments

Halloween, sviatok, ktorý k nám dorazil zo zahraničia a akosi sa postupne začal udomácňovať. Síce nie je taký rozšírený ako v anglicky hovoriacich krajinách, mnohí z nás neváhajú vymyslieť si kostým, vytvoriť líčenie a vyraziť na halloweensku párty plnú rôznych strašidiel, hrdinov, kreslených postavičiek,...

Ja nepatrím k nejakým extra fanúšikom, ktorý by nejako tomu sviatku strašidiel holdovali, no paletka z elnino.sk od Makeup Revolution London Mermaids Forever mi prišla ako stvorená na rôzne kreácie, preto som neváhala, vzala štetce a vykúzlila inšpiráciu na halloweenske líčenie. Ak teda ešte stále neviete, čo si na tvári vykúzliť na dnešnú párty (ak sa chystáte), tak sa skúste inšpirovať mojím rýchlym a hlavne jednoduchým líčením. 


Paletka Mermaids Forever je krásne poskladaná, vďaka čomu vám poskytne tiene na akékoľvek líčenie. Pravdupovediac, testujem ju už dlhšiu dobu a vyskúšala som ju použiť na rôzne líčenia. Či už sa ňou rozhodnete vykúzliť denné líčenie, večerné líčenie, niečo farebnejšie alebo niečo tlmenejšie - paletka vás svojimi tieňmi rozhodne nesklame. 

Pri tvorbe halloweenskeho líčenia som siahla po najtmavšom tiene v paletka WHALE, čo je zaujímavá čierno-sivá s malinkými trblietkami. A čuduj sa svete na tvári vyzerala naozaj krásne. K nej som pridala ružový tieň PRETTY. K tomu už len stačila očná linka na dokreslenie čiar a bolo to! Nič zložité!


Pigmentácia samotných tieňov je priemerná a povedala by som, že obstojná. Tiene síce jemne prášia a opadávajú pod očné tiene, no ak ste zvyknuté tak ako ja, aplikovať si makeup až po nalíčení očí, tak myslím, že vám tento fakt nebude prekážať. 

A čo výdrž? Ak použijete kvalitnú podkladovú bázu, tak tiene vám vydržia bez akýchkoľvek problémov celý deň. Ja som túto paletku použila aj na líčenie seba, ale aj švagrinky, na svadbu a tiene nám vydržali celú celučičkú noc bez toho, aby sa zliali, stratili na intenzite a pod. 



Patríte k tým, ktorý uznávajú HALLOWEEN a preobliekanie sa za rôzne strašidlá, animované psotavičky, superhrdinov a pod.? Chystáte sa dnes na halloweensku párty alebo to vidíte na papučkový večer?

1 komentár:

  1. Super :-) jen bych uvítala i nějakou světlejší fotku, aby líčení více vyniklo.


    Nela z blogu Růžová rtěnka

    OdpovedaťOdstrániť

Budem veľmi rada, ak po sebe necháte stopu v podobe komentára.