Avéne-Cleanance gél

11/11/2014 Unknown 0 Comments

Krásny deň vám prajem,

pred pár týždňami som obdržala obálku- veľmi tajomnú obálku bez. Na prvý pohľad som sa divila čo mi prišlo, pretože som nič nečakala, ale po je rozbalení som bola veľmi potešená, pretože som obdržala produkt na testovanie, do ktorého som sa prihlásila na základe výzvy na portály blogerky.cz. V testovanie som dúfala, pretože išlo o testovanie produktu, ktorý je určený na mastnú pleť, bohužiaľ mám tu česť sa každodenne potýkať s mastnou T-zónou. O to bola radosť veäčšia, keď som do obálky nakukla a videla tam rytiera, ktorý by mi mal pomôcť poraziť mastnotu. A či som s daným produktom spokojná sa dočítate nižšie :)

Poďme sa ale pozrieť na spomínaného rytiera:
Foto archív autorky. Práva vyhradené!
Mackovi sa produkt tak zaľúbil, že sa rozhodol s nim odfotiť :)
O akého pomocníka vlastne ide? Ide o CLEANANCE- čistiaci gél od spoločnosti Eau thermale Avéne. Celkový objem gélu je 200 ml
Foto archív autorky. Práva vyhradené!
Chválim spôsob "dávkovania", pretože ako vidíte na fotke tak cez takýto malinký otvor sa vám nemôže stať, že vám z balenia vyjde veľké množstvo gélu, čo by bola škoda.

Čo sa o danom produkte môžete dočítať na oficiálnej stránke?
- Čisticí: Jemně čistí vaši pleť díky své jemné čisticí bázi.
- Zmatňující: Monolaurin (patentovaná látka) reguluje nadbytečnou tvorbu kožního mazu.
- Zklidňující: Termální voda Avène zklidňuje a působí proti podráždění. Zanechává pleť čistou a osvěženou.
Foto archív autorky. Práva vyhradené!
Keďže ide o gél tak ma aj gélovu konzistenciu jemne modrej farby. Gél neobsahuje mydlo na napriek tomu mne vonia po mydle na umývanie rúk alebo nejakom sprchovom gély. Gél je určený nielen na tvár ale aj na telo a špeciálne pre citlivú mastnú problematickú pleť. Ja spĺňam z toho všetko okrem tej citlivej pleti.
Foto archív autorky. Práva vyhradené!
Použitie gélu je jednoduché. Na navlhčenú pleť aplikujete gél, z ktorého vytvoríte penu a potom dôkladne opláchnete a osušíte. 

A aký je môj názor na toho rytiera v plnej zbroji?
Ja som si ho veľmi obľúbila a môžem povedať, že po riadnom otestovaní aj skonštatovať, že vyhral boj s mojou mastnou T-zónou. Pred jeho používaním som si musela počas dňa prepúdrovať tvár no odkedy používam tento gél tak to vôbec nie je potrebné, pretože sa moja pleť vôbec na konci dňa neleskne a dokonca ani na dotyk nepociťuje aby som mala mastnú pleť. Avšak zo začiatku som gél používala na celú pleť no na líciach som mala pocit suchosti- teda boli úplne suché až som musela použiť hydratačný krém aby ten pocit prestal. Tak som ho prestala používať na celú tvár, používala som ho len na T-zónu a viem, že ho už nepustím z rúk a môžem vám ho vrelo odporučiť. A plusom je ešte aj to, že ho používam už pár týždňov a z celého balenia ubudlo len malinko, pretože ho nie je potrebné použiť veľké množstvo.

Takto na záver by som sa ešte chcela veľmi pekne poďakovať za možnosť testovania.


Článok bol vytvorený pre Blogerky.cz

0 komentárov:

Budem veľmi rada, ak po sebe necháte stopu v podobe komentára.