#Aussievlasy TenPravý

11/26/2014 Unknown 0 Comments

Ahojte,

dnes si môžete prečítať recenziu na produkt od Aussie a to konkrétne na masku. Maska 3 Minute Miracle Luscious Long obsahuje zázračnú formulu 3 Minute Miracle s výťažkami z austrálskeho eukalyptu a avokádového oleja, čo by malo priniesť dokonalý pôžitok pre dlhé vlasy. 

Poďme ale najprv k tomu, čo ma trošku zarazilo. Masku mi priniesol domov poštár, zásielku som prebrala a už som sa nevedela dočkať čo v nej bude, keďže mi bolo avízované, že mám čakať TOHO PRAVÉHO - záhadná fráza, od ktorej som v prvom momente nevedela čo očakávať (myšlienka: hmm žeby prišiel nejaký chlap? Ale veď ja už toho pravého mám :D ). Ale keďže to malo byť niečo od Aussie tak som sa nesmierne potešila, pretože ich produktu veľmi krásne voňajú. Ale späť k zásielke, po prevzatí som sa s poštárom rozlúčila a utekala som do izby si zásielku otvoriť, pretože v nej niečo veľmi krásne voňalo. A tak som vzala do ruky nožnice a vtedy som zistila, že tie ani nepotrebujem, keďže krabica nebola nijako zalepená, čiže z nej mohol hocikto, hocikedy niečo vybrať :( Veľmi ma to zaskočilo, no našťastie ten produkt nik z tej krabice nevybral.

Poďme sa však po takomto dlhom úvode pozrieť na masku:
Foto archív autorky. Práva vyhradené!
Ku mne si cestu našiel Ten pravý pôžitkár- Lucious Long, ako uvádza spoločnosť, je láskou na celý život, ktorý Ti pomôže odhaliť to najlepšie v Tebe. Postačia mu len 3 minúty, aby si navždy získal Tvoje srdce. Život si užíva naplno. Nie je vôbec prelietavý, naopak, vyhľadáva dlhodobé vzťahy.
Foto archív autorky. Práva vyhradené!
Hĺbková maska na dlhé vlasy žobroniace o starostlivosť. 
Foto archív autorky. Práva vyhradené!
Maska ma klasickú bielu konzistenciu. Pomáha hĺbkovo hydratovať, revitalizovať a vyživiť dlhé vlasy. Použitie je jednoduché- masku stačí vmasirovať do čistých vlhkých vlasov a nechať pôsobiť 1-3 minúty (v závislosti od potrebnej mery ošetrenia vlasov). Ja som si masku vždy nechávala pôsobiť dlhšie, kvôli lepšej hydratácii, ale aj preto, lebo maska nádherne vonia a pôsobila ako uvoľňujúci balzam na dušu :)
Foto archív autorky. Práva vyhradené!
Čo ma však prekvapilo bol spôsob dávkovania, pretože ako vidíte tak balenie nemá žiaden vrchnák, takže pri prvom prevoze v kufri som sa bála aby som ho nemála celý od masky tak som masku do istoty zabalila do vrecka, pretože dávkovanie je založené na stlačení. 

Zhrnutie:
masku som si obľúbila nie len kvôli jej nádhernej vôni, ale najmä kvôli tomu, že vlasy krásne hydratuje a ja mám po jej použití pocit, že vlasy sú na dotyk uhladenejšie a hebbkejšie. Určite vám ju môžem odporúčať. Ja osobne som s produktami od Aussie spokojná- mám už odskúšaný šampón, ošetrujúc sprej (2 balenie) a kondicionér a nemám voči ním žiadne výhrady. 


P.S: Akýkoľvek typ vlasov máš, pre každý z nich existuje ten pravý- zázračná vlasová starostlivosť Aussie 3 Minute Miracle. 

0 komentárov:

Budem veľmi rada, ak po sebe necháte stopu v podobe komentára.