Zvýhodnené vianočné sety a luxusný darček od Inglotu

12/03/2014 Unknown 1 Comments

Ahojte,
tiež sa tak tešíte na Vianoce ako ja? Ja sa teším najmä preto, lebo mám veľkú radosť ak niekoho obdarujem a vidím jeho radosť, vtedy je to krásny pohľad a pohladenie duše :)

Tak keď sa to už blíži ten deň "D" tak ako každá firma pripravuje rôzne zvýhodnené balíčky tak aj Inglot si pre nás nejaké prichystal. A k tomu všetkému ak si zakúpite buď v e-shope, ale v ČR v predajniach tieto vianočné balíčky, tak navyše ku každému balíčku dostanete darček. Myslím si, že je to skvelý nápad, pretože darček ku každému balíku je ozaj luxusný.

Mňa zaujali všetky balíčky, no keby som si mala vybrať len jeden tak asi by som si vybrala 
Set <<Lips>>, pretože poslednú dobu stále pozerám nejaké rúže na pery a aj preto, lebo som mala možnosť od Inglotu vyskúšať lesk a ceruzku na pery, o ktorých som vám už písala tu, a musím povedať, že som veľmi spokojná. 

Myslím, že je to skvelá možnosť ak chcete niečo od Inglotu vyskúšať, tak to môžete vyskúšať za zvýhodnené ceny čo sa nám ako zákazníkom veľmi oplatí, pretože každý pozerá kde sa dá ušetriť, tak prečo nie aj na kozmetike :)

A ak ešte neviete čo darovať kamarátke, mamine, sestre alebo priateľke tak toto je skvelý nápad na darček. Nakoľko e-shop zasiela aj na Slovensko tak nakupovať môžete aj z pohodlia domova a nemusíte míňať peniaze na cestu do ČR, a tým pádom si môžete objednať aj niečo naviac ako len sety. Určite si na e-shope niečo nájdete. 


P.S: Máte už nakúpené darčeky?


1 komentár:

  1. Darčeky už mám dávno nakúpené.Neznášam nakupovanie na poslednú chvíľu a najviac tie preplnené obchody.Nakupujem skôr cez internet.

    pozývam ťa na moju giveaway http://janie-hannagonova.blogspot.sk/2014/11/vianocna-giveaway.html

    OdpovedaťOdstrániť

Budem veľmi rada, ak po sebe necháte stopu v podobe komentára.