INLIGHT- malinké testovanie

12/14/2014 Unknown 0 Comments

Ahojte,
opäť vďaka portálu blogerky.cz som dostala možnosť testovať kozmetiku, ktorá nebola pre mňa až taká neznáma, ale nemala som ešte tú česť niečo vyskúšať. Na testovanie som si vybrala BIO SPEVŇUJÚCI OLEJ. Za otestovanie produktu som veľmi vďačná, pretože pokiaľ ide o prírodnú kozmetiku tak som možnostiam otvorená :)

Niečo o spoločnosti INLIGHT:
- každý výrobok je vyrábaný ručne s láskou a kombináciou tradičných metód a moderných vedeckých poznatkov, ktoré Dr. Spiezia zbieral mnoho rokov počas teoretických a praktických štúdii
- suroviny spracúvajú čo najšetrnejším spôsobom, aby zachovali ich prírodné vlastnosti
- základom produktov sú za studena lisované najjemnejšie a najúčinnejšie oleje, včelí vosk a bylinky, z ktorých sa extrahujú najúčinnejšie esenciálne oleje
- vďaka 100% prírodnému zloženiu sú všetky výrobky spoločnosti vhodné pre vegetariánov a vegánov
- výrobný proces a výrobky spoločnosti sú certifikované v 100% bio kvalite najvyšším certifikačným úradom vo Veľkej Británii Soil Association

Výrobky spoločnosti INLIGHT si môžete zakúpiť napríklad na biorganica.cz

Poďme sa, ale pozrieť na výrobok:
Fotka zo stránky biorganica.cz
Na testovanie som dostala 5 ml balenie tohto produktu, ktoré vyzerá strašne rozkošne :)
Takýto balíček mi prišiel :)
Ako som písala hneď v úvode na testovanie som si vybrala Bio spevňujúci olej, ktorý obsahuje olej z lieskových orieškov, antioxidačný zelený čaj, stimulujúci zázvor a čistiaci bodliak. Tieto prísady sa tradične používajú ako účinný pomocníci pri úľave od zadržiavania vody, štepenia uloženého tuku, na spevňovanie a v boji proti celulitíde. 
Foto archív autorky. Práva vyhradené!
Foto archív autorky. Práva vyhradené!
Olejček ma príjemnú vôňu- ja som v ňom najviac cítila zelený čaj a zázvor. Priateľ vôňu prirovnal k Barbusu (neviem, či to poznáte, ale je to pena na holenie pre pánov) :) O jeho účinkoch vám neviem povedať, nakoľko som mala len 5 ml taster, ktorý som sa snažila rozdeliť si na 2 použitia. Ale aspoň z týchto použitím môžem skonštatovať, že je veľmi príjemné nechať sa ním masírovať. Olejček pomerne rýchlo vsiakne a nenecháva mastný film na pokožke. Avšak o tom, či pomáha v boji proti celulitíde vám povedať z týchto 2 použití neviem :/
Foto archív autorky. Práva vyhradené!
Tak ako každá spoločnosť tak aj INLIGHT si pre nás pripravila vianočné balíčky za zvýhodnené ceny. Balíčky sú roztriedené podľa kategórii a to na balíčky s produktami určenými na pleť, telo, relaxáciu, nohy, pre pánov...
Čistenie pleti
Denná a nočná starostlivosť o pleť
Príjemná relaxácia
Aby sme nezabúdali na našich chlapov tak niečo aj pre nich.

Mňa z týchto sád zaujala najmä sada s názov Cesta k dokonalej kráse (drevený box). Tento box obsahuje Bio vyživujúcu pleťovú masku, Bio spevňujúci olej (ktorý som mala možnosť vyskúšať v podobe malinkého tasteru) a Bio balzám na chodidla a pokožku nôh. A taktiež ma veľmi zaujala sada s názvom Kokosovo-levanduľové čistenie pleti (drevený box), ktorý obsahuje Bio čistiaci pleťový balzam, Bio kvetinové pleťové tonikum a ošetrujúcu žinku. 

Veľmi ma začala zaujímať prírodná kozmetika, pretože nie je šetrnejšie len k prírode, ale aj k našej pleti. Preto som sa začala pohrávať s myšlienkou, že by som postupne začala prechádzať na bio kozmetiku, avšak nakoľko všetko čo je bio je trošku drahšie tak si najprv na takéto produkty musím našetriť, pretože nikomu nič len tak z neba nespadne a ani mne nie, a nakoľko som študentka a ešte nezarábam (len cez prázdniny) tak mi to bude možno trošku dlhšie trvať, ale tak ja si vždy idem za svojim a dúfam, že sa mi podarí mať doma všetku kozmetiku prírodnú :)


A čo vy? Dávate prednosť bio kozmetike pred chemikáliami? Vlastníte niečo prírodné od spoločnosti INLIGHT alebo od nejakej inej spoločnosti?


0 komentárov:

Budem veľmi rada, ak po sebe necháte stopu v podobe komentára.