Maybelline SuperStay 24h Ultimate Red

10/24/2015 Unknown 8 Comments

Jeseň. To správne obdobie byť inou, vystúpiť z davu a byť výnimočnou a hlavne jedinečnou. Toto je práve to obdobie, kedy sa netreba báť farieb. 

Tak ako jeseň má svoje čaro a prezlieka sa do iného šatu a len tak si hýri rôznymi farbami, tak aj ženy by sa po lete, ktoré je charakteristické pastelovými farbami, nemali báť výraznejších farieb a skúsiť niečo neobvyklé na svojich perách a byť zvodné nie len pre seba, ale aj pre svoje okolie. 
Fotoarchív autorky. Práva vyhradené!
Ja osobne som bola vždy konzervatívna a bála som sa používať výraznejšie farby. No odkedy som prišla na chuť výraznejším farbám, odvtedy sa cítim byť výnimočnou, pretože človek takto vynikne v dave množstva ľudí. Okrem toho okolie si vás začne oveľa viac všímať. Preto by som vám dnes rada predstavila jedného skvelého pomocníka, vďaka ktorému môžete byť výnimočné. 

Dnes vám bližšie predstavím Maybelline SuperStay 24h Ultime Red v odtieni 475 Hot Coral
Fotoarchív autorky. Práva vyhradené!
"Máte radi sýte farby pier, ale nedokážete nájsť rúž, ktorý by nespôsoboval pnutie a ťažké vrstvy na perách? Maybelline New York predstavuje unikátne dlhotrvajúce rúže 14+24h, ktoré vďaka inovatívnemu zloženiu na perách vôbec neucítite a naviac s nimi zvládnete každú dennú situáciu- či už pôjde o pracovní obed alebo bozky."
Fotoarchív autorky. Práva vyhradené!
Po x-hodinových zázrakoch na pery tú máme ďalší. Dvoj-krokový tekutý rúž na pery, ktorý má zaistiť 24-hodinovú výdrž na perách. Najprv som bola celkom skeptická ohľadom tej výdrže. Veď rúž na perách vydrží tak maximálne 4 hodiny, s jedlom a pitím sa to hneď všetko zmaže. Ale....
Fotoarchív autorky. Práva vyhradené!
.... tento tekutý rúž je iný. Má 2 kroky aplikácie- 1. krok, ktorým na pery nanesiete krásnu výraznú farbu a 2. krok, ktorým nanesiete lesk (hydratačný balzám). Medzi jednotlivými krokmi je potrebné chvíľku počkať (asi 2 minúty) aby farba poriadne zaschla a nerozmazala sa.
Fotoarchív autorky. Práva vyhradené!
Najväčšou výzvou pri testovaní tohto produktu bolo otestovanie výdrže. Samozrejme netestovala som ho 24 hodín, pretože sa mi nenaskytla príležitosť, kedy by som bola bez spánku. Avšak testovala som ju približne 12 hodín počas jedného dňa v škole, kedy mám vyučovanie od rána do večera. Musím povedať, že na konci dňa som mala čo robiť aby som tento rúž z pier odlíčila. Jedinou pomôckou odličovač na olejovej báze. Farba držala poriadne aj počas jedenia a pitia, kedy sa vôbec z pier nijako nevytratila. Jedine čo sa vytratilo tak bol lesk. Avšak, chcela by som vás vystrihať pred konzumovaním veľmi olejových jedál. Pretože olej vám tento rúž z pier zmaže.  

8 komentárov:

  1. Ja som ho chcela tiež vyskúšať ,ale odtiene boli všetky červené a už doma mám 16hod. rúž od Dermacolu. Nechcem mať doma dva rovnaké odtiene, ale vyzerá ,že je rovnako dobrý ako ten od Dermacolu :)
    http://lavanduladiary.blogspot.sk/2015/03/16-hodinova-vydrz.html

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Mne osobne ten od Dermacolu veľmi nevyhovuje :/ Ale odtiene sú podobné :)

      Odstrániť
  2. Pěkná recenze :) já mám něco podobného od Rimmelu a také jsem s tím moc spokojená :)

    Nikys beauty blog

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. No teraz už asi každá spoločnosť má tieto x-hodinové rúže :)

      Odstrániť
  3. Vypadá skvěle, ale na mě jsou to všechno moc výrazné odstíny :) každopádně jsem si to jednou zkoušela na ruku v drogerii a výdrž byla fakt skvělá :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. No ja keď som rúž fotila a robila swatch na ruku tak tiež som to nemohla dať dole :)

      Odstrániť
  4. Vidim, ze to zacinaji mit skoro kazde znacky. Tento me moc nelaka, laka me jen ten od dermacolu, :)
    http://style-and-smile15.blogspot.co.uk

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Mne ten od Dermacolu nevyhovuje, pretože mne dosť pery vyskušoval :/ Ale skús, možno na teba bude pôsobiť inak :)

      Odstrániť

Budem veľmi rada, ak po sebe necháte stopu v podobe komentára.