Blogerská súťaž: 40. výročie Giordani Gold - líčenie

11/14/2016 Unknown 12 Comments

Už je to presne 40 rokov čo luxusný rad Giordani Gold spoločnosti Oriflame, skrášľuje a rozmaznáva ženy po celom svete. Pri každom produktu je dôraz kladený na detail, luxusné spracovanie čoho dôkazom sú naozaj jedinečné obaly produktov.


Čo by to boli narodeniny bez oslavy? Každá oslava je jedinečná a výnimočná. V tomto prípade sa spoločnosť Orfilame spojila s portálom KamZaKrasou.sk, kde pred pár týždňami bolo vyhlásené prvé kolo súťaže pre blogerky. V ňom stačilo prihlásiť svoj blog a držať si palce, aby zastúpenie spoločnosti vybralo práve vás. A čuduj sa svete, mne sa to podarilo a ocitla som sa na zozname výhercov s ďalšími 14 blogerkami.
Zdroj: kamzakrasou.sk
Vybrať sme si mohli 4 produkty práve z tejto rady produktov. U mňa bola voľba jasná, a keďže s týmito produktmi malo byť vytvorené celé líčenie, preto som si vybrala:

* Giordani Gold Dlhotrvajúci krycí krém v odtieni Rose Beige – tento make-up som už kedysi mala, preto som o jeho kvalitách nepochybovala. Má skvelé krytie, preto som už nepotrebovala žiaden korektor na prekrytie nedokonalosti pleti.

* Preslávený Guľôčkový púder Giordani Gold v odtieni Natural Radiance – preslávený a každým ospevovaný púder vo forme farebných guličiek. Veľmi milo ma prekvapil svojou pigmentáciou, ktorá je maximálna. Jemné ťupnutie štetcom do guličiek a hneď máte líčka ako Marfuška z Mrázika.

* Predlžujúcu špirálu Giordani Gold v odtieni Black – špirála je takou klasikou, každý si ich chváli a navyše čo by to bolo za líčenie bez nalíčených rias? Preto som siahla po tejto predlžujúcej, ktorá má celkom prijateľný tvár kefky.

* Paletu očných tieňov Giordani Gold Luxury – táto paletka obsahuje 6 očných tieňov, 2 lesky na pery, rozjasňovač a farbu na líčka. Tiene sú krásne pigmentované – z nich som v líčení použila hlavne fialový, modrý, čierny a strieborný. Rozjasňovač je skôr matný, ale aj tak je použiteľný. 
Zdroj: Fotoarchív autorky.
Aby sme to nemali príliš jednoduché, tak sme dostali aj zadanie – ELEGANCIA TALIANSKA. takáto téma preto, lebo tento luxusný rad Giordani Gold je inšpirovaný eleganciou a sofistikovanosťou talianskeho životného štýlu. 
Zdroj: Fotoarchív autorky.
Každému ako prvé pri takejto téme napadne poobzerať sa po internete a zistiť, ako sa talianske ženy líčia, čomu dávajú prednosť atď. Je to riešenie a skvelá inšpirácia - v líčení vsádzajú na nevýrazné líčenie očí s čiernou linkou, trošku výraznejším rúžom a pleťou odetou do bronzeru.  Avšak, v tomto prípade som trošku rebel, a hlavne takéto výročie si zaslúži naozaj pompéznu oslavu, na ktorú sa hodí výraznejšie líčenie. K tomu mňa pri tvorbe inšpirovalo víno, vďaka ktorému je Toskánsko preslávene po celom svete. Nie hocaké víno, ale červené vyrábané z červeného hrozna (ktoré je v skutočnosti fialovo-modré) odeté do dizajnových fliaš, doplnené o zaujímavé vignety. Z toho vzniklo aj moje líčenie à
Zdroj: Fotoarchív autorky.
Zdroj: Fotoarchív autorky.
Zdroj: Fotoarchív autorky.
Zdroj: Fotoarchív autorky.
Zdroj: Fotoarchív autorky.
Zdroj: Fotoarchív autorky.
Aké líčenie by ste zvolili vy na takúto tému? A aké produkty by ste si vybrali?

12 komentárov:

  1. Wow krásne ! Páči sa mi , že si myslela na všetky detaily - vidím náznak farebnej sukne, tričko s lodičkovým výstrihom. Plus šperky sú top, pripomína mi to posledné kolekcie Dolce & Gabanna. Licenie a vlasy sú prekrásne - pripomínaš mi takú nejakú Taliansku aristokratku ! ;-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem :D ...musím povedať, že líčenie na takúto tému ma naozaj bavilo :) Talianska aristokratka - tak to ma pobavilo, ale máš pravdu, vyzerám tak :D

      Odstrániť
    2. Ale to ja v dobrom ! :D krásne to je naozaj :)

      Odstrániť
    3. Nie neboj, ja som to vzala ako kompliment :D

      Odstrániť
  2. držím palce spolusúťažiaca :) krásne sa ti to podarilo, najmä tie oči :)
    MakeUpByVeo

    OdpovedaťOdstrániť
  3. super, veľmi sa mi páči účes :) tiež som uvažovala, či vziať túto paletku, nakoniec som zobrala obyčajné quadro tieňov :)
    Drew's Beauty

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Škoda, že si si ju nevybrala - ponúka naozaj všetko pre vytvorenie líčenia a dokonca aj pigmentácia je prijateľná :)

      Odstrániť

Budem veľmi rada, ak po sebe necháte stopu v podobe komentára.