Collistar Moisturizing Toning Lotion

11/10/2016 Unknown 0 Comments

Po dlhšej, respektíve veeeľmi dlhej dobe, sa hlásim opäť. Po skončení VŠ nastalo pre mňa hektické obdobie, a preto som to tu veľmi zanedbala, čo ma veľmi mrzí. 

Preto to dnes napravím s recenziou na čistiace pleťove tonikum: Collistar Moisturizing Toning Lotionktorý si môžete kúpiť na e-shope elnino.sk. Práve odtiaľto ho mám práve ja. Tonikum mám doma už celé leto. A tak povediac, nevedela som, čo s ním. Teda, samozrejme viem načo a dokonca aj ako ho použiť, no mala som z neho zmiešané pocity. No po takejto dlhej dobe, už viem či doň investovať alebo nie.
Zdroj: Fotoarchív autorky.
Ak si ho objednáte, tak vám príde zabalené v krabičke, ktorá je pomerne jednoduchá na dizajn - biela krabička s tyrkysovými detailami a zlatým písmom, ktorým je natlačené logo spoločnosti pôsobí minimalistický. Po otvorení krabičky na vás vykukne samotné tonikum odeté do tyrkysovej plastovej fľaše.
Zdroj: Fotoarchív autorky.
Oficiálny popis:
Pleťové tonikum/ hydratačné tonikum upokojuje pleť a dodáva jej potrebnú hydratáciu. Pleť je upokojená a vyživená. Aplikujte každé ráno a večer pomocou vatového tampónu na vyčistenú pleť.
Zdroj: Fotoarchív autorky.
Tonikum má príjemnú nevtieravú vôňu. Má bielu miestami priesvitnú farbu a tekutú konzistenciu. Jeho objem ja 200 ml - musím povedať, že na takýto objem vydrží naozaj dlho. Pri použití ho jednoducho nalejete na tampón a vyčistíte si pleť.
Zdroj: Fotoarchív autorky.
Samotná funkcia tonika je okrem hydratácie aj dočístenie pleti. Práve preto, aby moja pleť bola naozaj dokonalo čistá a boli z nej odstránené zvyšky make-upu používam pleťové toniká. A toto nie je iné. Pleť naozaj dočistí.
Zdroj: Fotoarchív autorky.
Čo mi však trošku vadí je to, že väčšia časť tohto toniká vsiakne do tampónika, a preto sa na pleť dostane už menšie množstvo produktu. Tiež mám miestami pocit, že moja pokožka je po použití dosť lepivá. Čo sa však týka hydratácie, tak tá je obstojná - pleť je na pocit hydratovaná, ale nie v takej veľkej miere, ako by som to ja požadovala. Takže nabudúce už asi doň neinvestujem. 

0 komentárov:

Budem veľmi rada, ak po sebe necháte stopu v podobe komentára.