Oriflame hity a novinky kampane 13/2017

9/21/2017 Unknown 2 Comments

Leto už definitívne odzvonilo a zajtra nám oficiálne začína prvý jesenný deň! Už ani vonku to nevyzerá lákavo, preto začíname s postupným vrstvením. Počasie žiada teplejšie oblečenie a vonku nás to poväčšine vôbec neláka. Tak si urobte teplý čaj, zahuľajte sa do deky, pohodlne sa usaďte a užite si príjemný relax pri čítaní dnešného článku o novinkách Oriflame.

Aj keď tentokrát tento článok vychádza pred koncom kampane, stále máte ešte možnosť osloviť svoju oriflame poradkyňu. Alebo, ak vás niečo zaujme (čo pevne verím, že áno) tak si počkajte do nasledujúcej kampane. Mnoho z týchto produktov budú dostupné aj v ďalšom katalógu. Tak poďme na to!

Parfum SUBLIME NATURE
Tento parfum je hlavnou novinkou tejto kampane. Ide o prvý parfum pochádzajúci z dielne Oriflame, ktorý patrí medzi najkoncentrovanejšie a najtrvácnejšie vône. Voňavé biele lupene majestátnej tuberózy, zvlhčené kvapkami rosy, sa trblietajú pod dopadajúcimi rannými lúčmi a vytvárajú svieže sladké tóny. Doposiaľ som netušila ako vonia kvet tuberózy. No vďaka tomuto parfému už viem. Je to nádherne sladká kvetinová vôňa. Ja okrem toho v nej cítim drevitý základ, ktorý je ťažšie rozpoznateľný. Navyše parfém je odetý do elegantného falkónu, ktorý bude vynikať na každej poličke. Môžem ho vrelo odporučiť – je naozaj trvácny a stačí ho strieknuť naozaj v malom množstve na pulzne body. Takto na vašom tele vydrží celý deň.

Tekuté mydlo na ruky Essense&Co s jazmínom a nerolom
Možno už viete, že som milovníčkou krásne voňavých produktov. Proste, všetky produkty, ktoré používam musia vyhovovať nielen mojej pokožke ale aj môjmu nošteku. A toto tekuté mydlo rozhodne patrí ku krásne voňajúcim produktom. Veľmi sa mi páči, že obal je celkom minimalistický, vďaka čomu sa hodí na každé umývadlo. Nie je potrebné ho prelievať do nejakej dizajnovej nádoby na mydlo. Pumpičkové balenie je tiež plusom. Ale vôňa je na ňom najkrajšia. Jazmín je klasikou, no čo také neroli? Je to horký pomarančovník, ktorý má presne takúto horkú vôňu. No proste, jedna báseň! Mydlo prijateľne pení, pokožku hydratuje a zvláčňuje, čím je pokožka na dotyk jemnejšia.

XXL pílingový sprchovací gél s mätou a malinami Love Nature
Tento pílingový sprchový gél som už mala možnosť vyskúšať, avšak v menšom balení. No verte či nie, bol taký skvelý, že som ho spotrebovala akosi veľmi rýchlo. Milujem totižto takéto 2 v 1 produkty, ktoré majú hneď viacero funkcií. Obsahuje malé pílingové zrniečka, ktoré pokožku zbavujú odumretých buniek, vďaka čomu pokožka pôsobí hladšie a jemnejšie. Nielen pokožku, ale aj celú kúpeľňu krásne rozvoniava. Teraz ho mám vo veľkom 750 ml balení. Akú dlhú mu dávam životnosť? Určite nie dlhú, no viem, že bude mojou stálicou, ku ktorej sa bude stále vracať.

Brusnicový hojivý zázrak
Áno, ďalšia klasika, ktorá má nikdy neomrzí. Naše zázračné vajíčko! O jeho účinkoch už všetci dobre vieme. Má široké možnosti využitia, preto sa nečudujem, že u nás sa akosi rýchlo míňa. Tentokrát radu týchto vajíčok obohatila nová „príchuť“ brusnice. Jemne sladká a kyslá zároveň. No proste mňamkovská! Ktorú príchuť ste si obľúbli práve vy? Dajte mi vedieť dole v komentároch J

Toaletná voda Be the Legend
Pri prezeraní katalógu sa snažím myslieť aj na mojich chlapov, ktorý mi pocitovo kontrolujú každú zásielku, ktorá mi príde. Tentokrát som sa rozhodla potešiť môjho tatina toaletnou vodou. Je to štýlová vôňa pre muža so srdcom rebela. Žeby bol môj tatino rebel? Ktovie. Iskra tejto toaletnej vody je zachytená v tónoch chrumkavého jablka, jemnej kože a bôboch tonky. Máte aj vy pocit, že všetky tieto pánske vône voňajú ako voda po holení? Ja bohužiaľ áno, avšak tatino je vôňou nadšený. Preto  mám radosť, že ju používa každý deň.

Jemný olej na vlasy Eleo
Akosi som nikdy nepodľahla čaru olejov na vlasy. Vedela som, že sú naozaj účinné, avšak som príliš lenivá na to, aby som sa prinútila ich používať. Každopádne som sa rozhodla, že sa prekonám a začnem sa o svoje vlasy naozaj starať. Vôbec toto svoje rozhodnutie neľutujem. Tento olej na vlasy je hotovým zázrakom. Krásne vlasy vyhladzuje a vôbec mi nekrepovatejú. Žiaden vlas poletujúci kade-tade, len krásne uhladený účes. Naozaj, je to BOMBA! Je možné použiť ho na suché alebo ešte vlhké vlasy. Skúsila som oboje, no viac mi vyhovuje, keď si ho aplikujem ešte do vlhkých vlasov. Vlasy sú tak viac hebkejšie, jemnejšie a uhladenejšie. Vrelo odporúčam.

Lak na nechty The ONE Long Wear
Lak na nechty s dlhotrvajúcim vysokým krytím v trendových odtieňoch. Vďaka špeciálnej gélovej technológii poskytuje rovnomerné krytie, neolupuje sa a zachováva si svoj krásny lesk. Tieto laky z kolekcie The ONE Long Wear sú mojimi obľúbenými. Majú širší štetec, s ktorým sa pohodlne lakuje, krásne kryjú v 2 vrstvách a navyše mi vydržia 5 dní bez olupovania. Tentokrát moju zbierku rozšíril odtieň ROSE DIAMOND – trblietavý ružový z hnedým podtónom a striebornými odleskami.

Taška a šatka Fire
Neostaneme len pri kozmetických produktoch. Mám tu pre vás tip aj na nekozmetické veci a to kabelku a šatku. Do tejto tašky som sa zamilovala už pri prezeraní katalógu. Má nádhernú ohnivú červenú farbu a semišový povrch. V skutočnosti je ešte krajšia než na fotkách. Je to priestranná taška s trendovým tvarom s mierne zaoblenou vrchnou časťou. K tomuto sychravému jesennému počasiu sa rozhodne hodí.

Šatka je zas farebná s abstraktným vzorom v teplých jesenných odtieňoch. Takže, ak chcete v tomto ročnom období zažiariť a rozžiariť deň nielen sebe, ale aj ostatným okolo vás, tak vsaďte na túto šatku. Bude v nej za hviezdu a navyše aj celkom pekne zahreje.

Kabelka Classica Monogram
Táto kabelka zaujala hlavne moju maminu. Keď už som spravila radosť tatinovy krásnou vôňou, tak prečo nie aj mamine? Poviem vám, tá je z nej odvarená. Je to elegantná čierno-béžová kabelka s imitácie kože, má avantgardný (geometrický) vzor, farebne zladené uši  a lesklé kovové súčasti zlatej farby. Presne geometrické vzory sú trendy. Tak buďte aj vy trendy a zažiarte s touto kabelkou. Všetky kolegyne vám ju budú závidieť. 

2 komentáre:

  1. Pěkné novinky, ale nejvíce mě učaroval parfém Sublime, a přiznám se, že nejen mě, ale i babičku, která si objednala dokonce tři balení :D :D

    Soutěž o produkty Couleur Caramel v hodnotě 1500 Kč

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Od Oriflame jsem kdysi vyzkoušela tělový peeling s vůní malin a máty, to byla nádherná vůně :)

    Nela z blogu Růžová rtěnka

    OdpovedaťOdstrániť

Budem veľmi rada, ak po sebe necháte stopu v podobe komentára.