Oriflame hity a novinky kampane 14/2017

10/03/2017 Unknown 2 Comments

Tento mesiac sa kampaň Oriflame nesie v duchu oslavy rodinnej lásky. Rodina je to, čo každí z nás miluje najviac na svete. Myslím, že rodina je vždy na prvom mieste a vždy dokáže človeka podržať, ochrániť a podať pomocnú ruku.

Spoločnosť preto prišla na trh s novým radom telovej kozmetiky – Loving Care, ktorý poskytuje vašim milovaním tú najlepšiu starostlivosť. Vychutnajte si aj vy láskyplné chvíle v kruhu najbližších! Vychutnajte si tiež tento článok, ktorý bude tentokrát pomerne kratší :).

1.Sada osuška a uterák Northern Beauty
Tiež si občas vychutnávate chvíle, kedy môžete len tak po byte pobehovať zabalené v osuške a užívať si, takpovediac, voľnosť? Luxusná sada pozostávajúca z jemného froté uteráka a osušky v nádhernej tyrkysovej farbe, vám môže robiť príjemnú spoločnosť. Uterák ako aj osuška sú mäkučké a skvelo sajú vodu. Osuška má klasické rozmery – 140 x 70 cm, je to taký ideál. Uterák má rozmery 70 x 50 cm – v tomto prípade sú tie rozmery o niečo menšie než som zvyknutá. Poväčšine mám doma uterák s väčšími rozmery, vďaka čomu si doň môžem zabaliť čerstvo umyté vlasy. Tento je skôr určený len na utieranie rúk. Každopádne mi oba vyhovujú svojou mäkkosťou, jemnosťou a šetrnosťou k pokožke. 

2.Sprchovací krém Loving Care
V úvode som vám naznačila, že ide o nový rad produktov, ktorý búde hýčkať celú vašu rodinu. Tento sprchovací krém je jemný a šetrný k pokožke, preto je vhodný aj pre tých najmenších členov rodiny. Má neskutočne krásu, jemnú mandľovú vôňu, ktorá umocňuje celkový zážitok z kúpania sa. Keďže ide o krém, tak má príznačnú krémovú konzistenciu, ktorá sa s ľahkosťou krasokorčuliara kĺže po pokožke a odieva ju do príjemnej vône a zamatovej hebkosti. Nikdy by som nečakala, že sprchový krém/gél môže poskytnúť takýto zmyselný pocit z kúpeľa. S ním je radosť vkĺznuť pod sprchu. Určite odporúčam vyskúšať, pretože je proste SKVELÝ!

3. Suchý šampón HairX Pure Balance na mastné vlasy
Mám pocit, že som pri narodení stála v nesprávnom rade. Jednoducho mi bolo nadelené do vienka všetko, čo môže ovplyvňovať celkové sebavedomie každej ženy. Akné a mastná pleť? Samozrejme, prečo by som sa s tým netrápila? K tomu rýchlo sa mastiace vlasy a mám všetky negatívne vlastnosti pokožky, ktoré môžu byť :(. Samozrejme, funkcia mazových žliaz je úplne prirodzená rovnako ako tvorba mazu. U niekoho je maz produkovaný vo vyššej miere a u niekoho zas v tej nižšej. Ja si vďaka tomu musím umývať vlasy každý deň. Preto mi spoločnosť robia suché šampóny. Proste bez nich, som stratená. Tento HairX Pure Balance suchý šampón je taký, povedala by som, priemerný. Síce odstraňuje prebytočnú mastnotu, avšak nie v takom rozsahu, ako mnohým známy a najobľúbenejší suchý šampón inej značky. Vlasy oživí, no nie natoľko, aby som si dovolila niekam vyraziť s rozpustenými vlasmi. Avšak, aj to je pre mňa postačujúce – aspoň si nemusím umývať vlasy každý deň!

4. Revitalizačná nočná pleťová maska NovAge a špachtlička na nanášanie pleťovej masky
Táto maska ma oslovila v momente, čo som ju objavila v katalógu. Maska, ktorá pôsobí počas noci a pleť regeneruje a hydratuje? Rozhodne musíte vyskúšať! Pôvodne som čakala, že celá maska skončí otretá vo vankúši, no vôbec sa to nestalo. Po pár minútach, čo som ju na pleť naniesla tak zaschla a vytvorila na pokožke hladkú vrstvu, ktorá na nej ostala aj po 8-hodinovom spánku. Po rannom zmytí bola moja pleť svieža a hlavne hydratovaná.


Žiadna maska by sa na pleť nemala aplikovať prstami. Slúžia na to štetce alebo táto špachtlička. Ak by som to mala porovnať, tak mne viac vyhovuje nanášanie masky štetcom. Špachtlička síce má niečo do seba – je gumová, vďaka čomu je trošku ohybná, avšak mne sa s ňou nepracovalo veľmi pohodlne. Je to určite len o zvyku, tak uvidíme, možno ešte prekvapí. 

2 komentáre:

  1. Tie osušky sú nádherné! A rovnako skvelo vyzerá aj štetec.. teším sa, keď sa ku mne dostane katalóg :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Osuška a ručník super a ta maska vypadá zajímavě. :)

    Čtu, maluju a tvořím

    OdpovedaťOdstrániť

Budem veľmi rada, ak po sebe necháte stopu v podobe komentára.