Oriflame: Čo ma zaujalo v kampani číslo 6?

4/29/2018 Unknown 2 Comments


Príroda je zdrojom najlepších ingrediencií – a to vieme úplne všetci! A dokonca, niektorí objavili jej čaro vo väčšom rozsahu, preto si nevedia predstaviť svoj život bez prírodných produktov. A to vedie aj v Oriflame, kde prírodu jednoducho milujú.


Práve preto je množstvo ich produktov obohatených o prírodné ingrediencie, ktoré nás skrášľujú každý deň. Objavte aj vy prírodné produkty Oriflame a nechajte sa rozmaznávať od hlavy až k pätám. Ak by ste sa nevedeli rozhodnúť po čom siahnuť, tak sa pohodlne usaďte a nechajte sa vtiahnuť do príjemných vôni.

1. Sprchovací gél s kokosovou vodou a melónom Love Nature
Ako prvé vás do exotickej krajiny vtiahne tento sprchvoací gél. Jeho vôňa je úžasne letná, vďaka čomu budete mať pocit, že sa nachádzate niekde pri mori a okolo vás „poskakuje“ čašník, ktorý vám nosí letné drinky.  Vôňa je príjemná žuvačkovo-melónová s jemnými kokosovými podtónmi. S týmto sprchovacím gélom zažijete oázu pokoja a radosti a to si len budete užívať príjemnú sprchu vo vašej kúpeľni. Tieto sprchovacie gély od Oriflame mám veľmi rada, pretože penia tak akurát, pokožku skvelo očistia a zanechávajú ju príjemnú na dotyk a navyše vždy prídu na trh s novou kombináciou vôňou, ktorá je už len čerešničkou na torte. Mňa si sprchovací gél získal hlavne svojou vôňou, ktorá je jemne sladká.

2. Sada uterákov na tvár May
Máte pocit, že v katalógu Oriflame zoženiete takmer všetko? Ich sortiment je naozaj bohatý a okrem iného v ponuke nájdete aj takéto hebké uteráky na tvár. Toto je už asi moja 3 sada, ktorú mám a musím povedať, že uteráky sú stále príjemné. Majú 30x30 cm, čo je ideálna veľkosť na utieranie tváre alebo rúk. Sú vyrobené zo 100 % čím ich sacia schopnosť je maximálna – nie je to tá „umelina“, pri ktorej máte tvár mokrú aj napriek tomu, že si ju utierate aj na stokrát. Navyše, v balení sú vždy 2 kusy uterákov – takže pre vás a vášho partnera (poprípade pre iných členov domácnosti). Tentokrát sú uteráky na tvár May odeté do bordovej farby a previazané stužkou, čím sú vhodné aj ako darček pre niekoho, kto si práve zariaďuje domácnosť.

3. Zázračný balzam s moruškovým olejom
O moruškovom oleji počul len málokto. Je to menej známy olej, ktorý ma však pozoruhodné účinky. Zlatisté bobule moruši patria medzi jedny z najvýživnejších plodov. Sú bohaté na esenciálne mastné kyseliny a antioxidanty. A práve olej z týchto semien sa používa na ošetrenie pokožky a pier, pretože má nielen hydratačné, ale aj utišujúce účinky. Práve preto v katalógu Oriflame môžete nájsť preslávené vajíčko s týmto olejom. Určite vám ho nemusím predstavovať, nakoľko jeho možnosti využitia sú rôzne. Hojivý zázrak môžete použiť na pery, na suché lakte, na kožtičku v okolí nechtov, ale aj netradične – napríklad na končeky vlasov.

Ja som bola zvedavá na jej vôňu a príchuť. V tomto vajíčku vonia moruškový olej príjemne cukríkovsky-sladko. Toto vajíčko je takým mojim must-have produktom, ktorý nosím stále so sebou.

4. Zlupovací podkladový lak na nechty The ONE
Podobné výmysly dokážu vždy zlákať. Veď prečo nie? Prečo neušetriť svoje nechty od používania odlakovačov, ktoré ich zväčša vysúšajú. Tento podkladový lak sľubuje jednoduché odstránenie laku z nechtov bez používania odlakovača.
Ako funguje? Princíp je jednoduchý, nanesiete jednu vrstvu na nechty ako klasický lak, necháte zaschnúť a na to aplikujete farebný lak a keď sa vám ošúcha alebo sa vám prestane páčiť, tak ho jednoducho zlupnete.

Teória je jednoduchá, ale čo prax? V tomto prípade je to naozaj takéto jednoduché, avšak len z prvej polovice. Táto podkladová báza vytvorí na nechte tenkú gumenú vrstvu, ktorá zasychá celkom rýchlo. Na to nanesiete farebný lak a je to. Potiaľto to je naozaj jednoduché, ale pri zlupovaní to už taká sranda nie je. Ja som ho za žiadnych okolnosti nevedela zlúpať z končekov nechtov. Neviem prečo, ale z celej plochy to išlo jednoducho len na končeky som už musela použiť odlakovač. Takže pre mňa bolo použitie tejto podkladovej bázy úplne zbytočným krokom naviac.

Každopádne, vždy sa nájde iné využitie. Ak ste zástankyne water-marble alebo pečiatkovania, tak môžete tento podkladový lak použiť na okolitú kožtičku, čím si nezababrete celé prsty.

5. Toaletná voda Incognito for him
Milujeme, keď moja polovička zmyselne vonia. A presne taká zmyselná je aj táto toaletná voda Incognito. Je to aromatická svieža vôňa, ktorá obsahuje pačuli, cédrové lístky a machovku. Vôňa je pre mňa príjemné, je to niečo medzi vôňou vody po holení a pánskeho sprchovacieho gélu. Aj keď ja mám pocit, že tieto pánske vône sú na jedno kopyto a voňajú úplne rovnako, drahý medzi nimi rozdiel cíti. Táto vôňa ho očarila. Síce to nie je parfum, takže jej výdrž nie je celodenná, ale pri nastriekaní na pulzné body z nej vyťažíte maximum.

6. Sérum na obnovu rozštiepených končekov
Moje vlasy sú kapitolou samou o sebe. Nech používam čokoľvek na ich úpravu a ošetrenie, stále sú krepovité, jemné a lietajú si kade-tade. Jedinou, akou-takou, záchranou sú pre mňa vlasové olejčeky a séra. Toto sérum je určené na obnovu rozštiepených končekov. Keďže som si dala vlasy podstrihnúť, tak s rozštiepenými končekmi momentálne nebojujem. Avšak, sérum vlasy pekne uhladí vďaka čomu nevyzerajú tak vysušene. Sú pekne uhladené a príjemné na dotyk. Navyše, sérum má prijemnú nasladlú vôňu, čím vlasy pekne rozvoniavajú a ja mam pocit, že po aplikácii séra nerobím nič iné, len si privoniavam k svojim vlasom. Sérum určite odporúčam vyskúšať – aj keď vám nezacelí rozštiepené končeky, ošetrenie si vždy zaslúžia a najmä vtedy, keď zostanú príjemne hebké na dotyk.

Aký produkt ste si naposledy objednali z katalógu Oriflame?

2 komentáre:

  1. ten sprcháč je skvelý! používam ho odkedy mi prišiel a milujem jeho vôňu :)
    MakeupbyVeo

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Zaujal mě ten slupovací lak, ale po přečtení tvé zkušenosti nevím, zda bych do něj šla :-(

    Nela z blogu Růžová rtěnka

    OdpovedaťOdstrániť

Budem veľmi rada, ak po sebe necháte stopu v podobe komentára.