Oriflame hity a novinky kampane 5/2018

4/06/2018 Unknown 2 Comments


Skĺbiť svoju prácu, rodinu a záľuby niekedy nie je vôbec jednoduché. A hlavne nie, ak sa k tomu všetkému pridá jarná únava. U mňa sa toho deje momentálne naozaj veľa. Ak sledujete môj milovaný web KAMzaKRASOU.sk, tak ste si určite všimli jednu veľkú novinku – tou je zmena dizajnu, na ktorej sme pracovali posledné obdobie (ak nás ešte nesledujete, tak určite nahliadnite, pretože vás na webe čakajú každý deň nové články, súťaže, testy a iné zaujímavosti).


Aj z tohto dôvodu opäť tento článok píšem ku koncu kampane. Avšak to nič nemení na tom, že sa opäť spolu pozrieme na zopár produktov, ktoré som si vybrala na testovanie. Tak sa pohodlne usaďte a vychutnajte si pár riadkov čítania, tentokrát o 4 produktoch od Oriflame.

Špongia na nanášanie krycieho krému
Pravdupovediac, ja som sa s hubkou na makeup nikdy veľmi nekamarátila. Som skôr typ, ktorý používa štetce a dáva im prednosť pred všetkými inými „výmyslami“. Avšak, jednu hubku som vo svojej zbierke mala a tú som používala hlavne na nanášanie korektoru. Táto zelená hubka je veľmi jemnučká a hebká, čím je nanášanie korektoru veľmi príjemné. Dokonca som sa prekonala a začala som ju používať aj na zapracovanie makeupu do pleti. A musím uznať, podcenila som jej schopnosti. Makeup po zapracovaní vyzerá prirodzene. Po namočení vo vode hubka zväčší svoj objem a zároveň nepohlcuje veľké množstvo makeupu alebo korektoru. Avšak za mňa nejde o veľmi kvalitnú hubku, ktorá by vydržala veky. Mne po jej prvom praní praskla na viacerých miestach – hm, netuším, kde som spravila chybu alebo čo som robila zle. Každopádne, keď už som objavila jej čaro a naučila sa s ňou ako-tak pracovať, tak sa jej už nevzdám.

Odličovacie bavlnené tampóny
Áno, aj takú banálnu vec ako odlíčovacie tampóny nájdete v ponuke spoločnosti Oriflame. Využívame ich každý večer a ráno a môžem povedať, že sú dosť potrebné. Ja som síce momentálne prešla na zero-waste látkové tampóny, ale tieto som poctivo odskúšala. Nemôžem povedať, že som z týchto od Oriflame veľmi nadšená. Sú to také priemerné tampóny, ktoré sú tenučké a čo mne osobne prekáža, tak to, že nie sú zošívané – proste sa rozdvojujú a to nemám rada. V balení ich nájdete 40, vďaka čomu sú ideálne na cesty – nezaberajú veľa miesta, sú skladné a dá sa s nimi pracovať. Pri odličovaní ich však spotrebujete väčšie množstvo, pretože (ako som písala) sú tenké a tým pádom na nich nemôžete aplikovať väčšie množstvo čistiaceho produktu.

Konjaková špongia
Konečne som sa dokopala k vyskúšaniu konjakovej špongie. Všetci o nej básnia, tak som sa rozhodla ju preskúmať. V podstate sa jedná o špongiu, ktorá je použiteľná až po jej poriadnom namočení vo vode. Je určená na čistenie a exfoliáciu pleti. Pri jej používaní nie je potrebné siahať po iných čistiacich géloch, stačí ju len namočiť a používať. Moje prvé kroky viedli k presne takémuto použitiu. Ale v tomto prípade, som nepozorovala žiadne badateľné výsledky – proste som si ňou umyla tvár a bolo. Preto som pridala čistiaci prípravok a v tomto prípade bola súhra týchto produktov naozaj príjemná. Pleť bola čistejšia a zároveň zbavená šupiniek. Môj pôvodný zámer jej používania bolo odstraňovanie pleťovej masky z tváre. A presne na to mi táto špongia aj vyhovuje. Hlavne v prípade čiernej pleťovej masky je jej odstraňovanie zdĺhavejšie a keď nemáte po ruke nejakú hubku, tak to trvá oveľa dlhšie. S hubkou to ide raz-dva, takže odporúčam aj takéto využitie.

Toaletná voda Eclat Femme
Nielen vzhľad a makeup dokážu zo ženy spraviť skutočnú femme fatale. Aj vôňa sa podieľa na ženskosti každej jednej z nás. Preto si treba dať záležať na výbere vhodného parfumu – iný voľte do práce, iný na rodinnú oslavu či väčšiu udalosť ako je svadba, iný zase na všedný deň. Poprípade neriaďte sa pravidlami, ale stavte na svoje pocity, pretože aj vôňa dokáže navodiť príjemnú atmosféru a prispieť k celkovej harmónii. Vôňa Ecla Femme vo svojom srdci obsahuje kvety jazmínu. Vôňa patrí do rodiny citrusovo-drevitých vôní, avšak musím povedať, že ja v nej cítim niečo sladké, jemne kvetinové s výraznejším podtónom santáloveho dreva. Mňa vôňa oslovila, je príjemná, mierne ťažšia, preto ju nepoužívam počas všedného dňa. Každopádne, je to príjemné obohatenie vôní na mojej poličke.


Vyskúšali ste niektorý z týchto produktov?

2 komentáre:

Budem veľmi rada, ak po sebe necháte stopu v podobe komentára.