Čo sa chystá?

1/06/2015 Unknown 3 Comments

Ahojte,

v prvom rade by som Vám chcela popriať všetko dobre v tom našom novom roku, dúfam, že ste všetci vykročili tou správnou nohou a prajem Vám, aby tento rok 2015 bol ešte lepším a krajším rokom oproti predchádzajúcemu.

Zároveň sa Vám chcem ospravedlniť za moju neaktivitu na blogu- mala som toho veľa (zápočty v škole a prvé predtermíny, k tomu všetkému ešte zháňanie darčekov, čo sa mi doposiaľ nestalo, že som niečo zháňala na poslednú chvíľu- vždy som mala všetko kúpené minimálne mesiac dopredu). Počas prázdnin som sa snažila všetok svoj voľný čas venovať rodine a priateľovi. Ale nebojte sa, nezabúdala som ani na blog a testujem viacero produktov, na ktoré môžete očakávať recenzie.

A čože sa to na blogu objaví?
1: Tak v prvom rade sa môžete tešiť na článok- Čo som si našla pod vianočným stromčekom.
2: Ešte na meniny som dostala krásnu paletku tieňov od priateľa- môžete na ňu očakávať recenziu.
Paletka od Makeup Revolution London.
3: Pred Vianocami som uzavrela spoluprácu so značkou YELLOW ROSE- môžete očakávať recenziu.
Môžete si tipnúť, aký produkt som si vybrala. 
4: Možno sa tu objaví recenzia na nejakú eletroniku.
Niečo z toho- môžete hádať, čo konkrétne. 
5: Taktiež sa tu možno objaví recenzia na knihu- až ju priateľ dočíta a požičia mi ju (samozrejme až po všetkých spravených skúškach).

6: Na Vianoce som dostala nejakú kozmetiku tak bude recenzia aj na to.
Ilustračná fotka :)
7: U skvelej blogerky Loveliness by Tess som vyhrala 2 rúže a kontúrku Bourjois, takže sa taktiež môžete tešiť na recenziu.

Dúfam, že sa čoskoro vrhnem do písania recenzia, avšak musím najprv spraviť posledné 2 skúšky, potom sa už budem blogu venovať naplno :) Budete si musieť na to všetko trošku počkať ;)

3 komentáre:

  1. na paletku sa teším a veľa šťastia pri skúškach :)
    Beauty Bubble

    OdpovedaťOdstrániť
  2. och děkuji za takovou chválu =) těším se na článek, sama na ně připravuju článek =)

    Loveliness By Tess

    OdpovedaťOdstrániť

Budem veľmi rada, ak po sebe necháte stopu v podobe komentára.