Obnovujeme textúru pleti

1/17/2015 Unknown 0 Comments

Krásny deň,
tiež tak obľubujete masky na tvár tak ako ja? Mojou prvou maskou na tvár bola maska od Avon-u, ktorá sa nechávala na pleti celú noc a ráno ste ju len zlúpali z tváre. Bola to asi najdokonalejšia maska akú som kedy mala, avšak v súčasnosti ju už asi Avon nevyrába, pretože už ju v katalógu nevidno, z čoho som dosť sklamaná. A preto hľadám masku, ktorá by sa tejto od Avon-u vyrovnala.

Preto si dnes môžete prečítať článok o maske od spoločnosti Mary Kay, ktorú mám doma už pomerne dlhú dobu na k napísaniu recenzii som sa dostala až teraz. Maska je z radu Botanical Effects, o ktorom som vám písala v článku o mojej novej láske tu
Foto archív autorky. Práva vyhradené!
Samotná maska je zabalená v krabičke, ktorej obal je šetrný k životnému prostrediu a je recyklovateľný. 
Foto archív autorky. Práva vyhradené!
Hmotnosť masky je 113g. Maska je určená pre suchú až normálnu pleť. Jemne odstraňuje odumreté kožné bunky a tým obnovuje textúru pleti. Maska je bez akejkoľvek parfumácie, aj keď možno z nej cítiť jemnučkú prírodnú vôňu. 
Foto archív autorky. Práva vyhradené!
Má klasický uzáver, ktorý drží pevne, takže sa nemusíte báť, že by sa vám mohol v kabelke alebo kufri otvoriť ak niekam cestujete. 
Foto archív autorky. Práva vyhradené!
Maska obsahuje jemné peelingové čiastočky, ktoré zabezpečujú odstránenie odumretých buniek z kože. Maska pleť čistí hĺbkovo, obnovuje jej žiarivosť a zvyšuje jej hydratáciu a taktiež odstraňuje nečistoty.  
Foto archív autorky. Práva vyhradené!
Pri prvom použití som masku len na pleť napatlala no nebolo to ono. Pri ďalších použitiach sa mi osvedčilo masku nanášať ako krém- čiže krásne krúživými pohybmi, čím tie peelingové čiastočky odstránili odumreté kožné bunky. Masku som nechala pôsobiť cca 15 minút a potom vlažnou vodou som to zmyla. Pleť bola na dotyk hladšia, hydratovanejšia a dokonca pleť bola vyčistená aj do hĺbky. Avšak po použití masky je potrebné použiť tonikum aby pleť bola dôkladne dočistená.  

Myslím, že som už našla dokonalú náhradu za moju avoňácku masku. Avšak ak ju niekedy v katalógu objavím tak si ju určité objednám už len kvôli tomu jej spôsob použitia, kedy sa ráno zobudíte z potravinárskou fóliou na tvári a všetci okolo vás vám ju s radosťou dávajú dole a smejú sa pritom :D

Menšie zhrnutie na záver:
masku vám všetkým odporúčam. Ak máte radi peelingy tak toto je skvelý spôsob ako mať masku a peeling v jednom. Maska plní funkciu peelingu- odstraňuje odumreté bunky kože a funkciu masky- krásne pleť hydratuje, obnovuje jej žiarivosť. 

0 komentárov:

Budem veľmi rada, ak po sebe necháte stopu v podobe komentára.