Lock & Load

1/21/2015 Unknown 2 Comments

Krásny deň všetkým,

dnes som si pre vás pripravila recenziu na paletku, ktorú som dostala od priateľa ešte na meniny. No keďže som riešila zápočty, skúšky a vianočné darčeky, tak som vám ju ešte nestihla predstaviť. Ale aspoň som mala viac času na jej testovanie.

Paletku som pôvodne mala dostať na Vianoce, no priateľ sa rozhodol dať mi ju už na meniny, pretože som bola veľmi zvedavá :) Kto by nebol. Samozrejme vyberala som si ju sama. 

Veľmi dlho som pokukovala po produktoch od Makeup Revolution, no mojou smolou bolo to, že po spustení e-shopu nezasielali produkty na Slovensko. Dovoz na Slovensko spustili až niekedy v novembri. Vôbec sme neváhali a hneď sme objednali. Dlho som premýšľa nad tým, ktorú paletku si vybrať. Pôvodne som chcela paletku ICONIC 2, no paletka obsahuje hnedé odtiene a ja už jednu takúto nude paletku mám a na internete som našla množstvo recenzií práve na tieto paletky a ja som chcela byť iná tak som si vybrala paletku očných tieňov a tieňov na obočie v odtieni Lock & Load.
Oficiálna fotka. 

Paletka obsahuje 14 tieňov na oči a 2 tiene na obočie. K tomu sú ešte 2 štetčeky- jeden aplikátor na očné tiene a druhý štetec na tiene na obočie. Cena paletky je 6,94 €. 
Foto archív autorky. Práva vyhradené!
Pigmentácia paletky je neskutočná. Tak ako vidíte tiene na ruku tak to vyzerá pri jednom prejdení po tieni. Tiene si ma hneď získali, práve svojou pigmentáciou.
Foto archív autorky. Práva vyhradené!
Pigmentácia tieňov tiež nie je zlá. Ta jednotka - je veľmi svetlý tieň- povedala by som, že pre blondínky a veľmi svetlým obočím. Ja používam tu tmavšiu hnedú farbu, na jemné upravenie obočia. Nakoľko mám samo o sebe obočie čierne a vlasy hnedé, tak aspoň trošku sa snažím priblížiť farbe mojich vlasov. Doteraz som používala čiernu ceruzku na obočie no nevyzeralo to dobre- skúste si predstaviť čierne obočie a hnedé vlasy. Mne to fakt nejde dokopy. 
Foto archív autorky. Práva vyhradené!
Paletka obsahuje hnedé tiene, zelené tiene, čierne tiene, fialové tiene, modrý tieň, neutrálny béžovo-biely tieň a môj obľúbený medený tieň. Tiene obsahujú jemné trbliekty.

Čo sa týka výdrže, tak s tou som veľmi spokojná. Nakoľko mám mastnejšie viečka tak s podkladovou bázou mi bez akéhokoľvek poškodenia (zliatia do záhybov) vydržia také 4 hodinky. Ak však potrebujem aby mi vydržali na očiach dlhšie tak na podkladovú bázu nanesiem krémové očné tiene od spoločnosti Mannhattan:

Takto mi tiene vydržia oveľa dlhšie a to fantastických 8 hodín. Čo je super, pretože počas silvestrovskej párty som sa nemusela báť, že o polnoci budem vyzerať ako strašiak so zliatými tieňmi. 

Pár líčení s paletkou:
Foto archív autorky. Práva vyhradené!
Foto archív autorky. Práva vyhradené!
Veľmi som si obľúbila jednoduchú linku na očiach. V tomto prípade to je čierny tieň z paletky, ktorý vydržal bez podkladu neporušený tak 4 hodinky. 
Foto archív autorky. Práva vyhradené!
Foto archív autorky. Práva vyhradené!
Foto archív autorky. Práva vyhradené!
V tomto prípade s líčenie prispôsobovala svojmu oblečenie na skúšku. Do vnútorného kútika som naniesla hneď prvý tieň z paletky, pod obočie (ani ho veľmi nevidno) ten druhý svetlučko karamelový a celé pohyblivé viečko som naniesla fialový tieň a celé tom to doladila čiernym tieňom v podobe linky. Na tejto fotke môžete vidieť jemne namaľované obočie s hnedým tieňom.

Ďalšie líčenie, ktoré som skúšala s paletkou:
Foto archív autorky. Práva vyhradené!
Opäť som do vnútorného kútika naniesla najsvetlejší tieň z paletky, na pohyblivé viečko som naniesla zelený tieň a do ohybu som zvolila hnedý tieň. Pod spodné riasy som taktiež naniesla tiene a to do vnútorného kútika ten najsvetlejší odtieň asi tak do 1/3 oka a na zvyšné 2/3 som naniesla hnedý tieň, ktorý som spojila s hnedým tieňom z ohybu oka.

Aby som to zhodnotila tak paletka je úžasná najmä čo sa týka pigmentácie a výdrže. Naopak, čo má nemilo prekvapilo je to, že po zotretí vrchnej vrstvy tieňu na vás vykukne akési čudo v podobe hrubo namletého tieňu, ktorý vyzerá ako korok.
Foto archív autorky. Práva vyhradené!
Foto archív autorky. Práva vyhradené!
Ten prvý tieň momentálne vyzerá ako keby mal v sebe kamienky :) A keď si porovnáte napríklad ten druhý z hora hnedý tieň, ktorý som ešte nepoužila, s prvým alebo tretím tak vidíte ten rozdiel, ktorý sa vám tu snažím popísať. Nie žeby mi to vadilo, veď tiene sú na to aby sa používali, no nečakala som pod vrchnou vrstvou tak hrubo namletý tieň. Často sa mi teraz stáva, že na štetec sa mi nalepí veľká trblietka, ktorá sa nedá na viečku rozotrieť. Ale to je len taká malá chybička. 

Skúšali ste už nejaký produkt od Makeup Revolution?


2 komentáre:

Budem veľmi rada, ak po sebe necháte stopu v podobe komentára.