Luxus s Avonom

3/21/2015 Unknown 2 Comments

Ahojte,
dnes som si pre vás pripravila článok s produktom od Avon-u. Asi ste si už všimli, že som veľkým priaznivcom katalogových produktov. Ale to bude asi najmä preto, lebo som sa pred asi 2-3 rokmi stala Avon Lady. Dovtedy som veľmi Avon-u neholdovala. Avšak v poslednej dobe si vždy nejaký ten produkt, čo ma záujme, kúpim.
Nebolo tomu inak ani teraz, preto si dnes môžete prečítať článok o riasenke Luxe.
Foto archív autorky. Práva vyhradené!
Riasenka mi prišla v krásnej elegantnej krabičke v čierno-fialovom prevedení so zlatým písmom.
Foto archív autorky. Práva vyhradené!
Čo sa týka už samotnej riasenky, tak tá tiež pôsobí luxusne. Zlaté prevedenie so zlatým písmom v plastovom obale. Obsah riasenky je 7 ml.
Foto archív autorky. Práva vyhradené!
Foto archív autorky. Práva vyhradené!
Nikde som sa nedočítala, ani na internetovej stránke Avon-u, ani v katalógu, no proste nikde, čo by táto riasenka mala spĺňať. Riasenka má však stredne veľkú kefku, ktorá riasy krásne oddelí a trošku ich aj predĺži.
Foto archív autorky. Práva vyhradené!
Všímajte tie spodné riasy- ako ich riasenka maximálne predĺžila.
Foto archív autorky. Práva vyhradené!
Okrem toho, že riasy celkom predĺži, tak ich aj trošku vytočí. 
Pravdupovediac, nečakala som žiadne zázraky od tejto riasenky, no celkom prekvapila. A za cenu 2,90 €, som ju proste musela vyskúšať. 

Skúšali ste už túto riasenku? Dávate skôr prednosť katalógovým riasenkám alebo tým drogérkovým, ktoré si môžete v drogérii obzrieť?

2 komentáre:

  1. Radšej kupujem tie z drogérie pretože nikdy nevieš čo ti môže prísť za čudo,ale teraz momentálne mám objednanú riasenku+očnú linku z Avon-u a neviem sa ich dočkať!


    http://doityourselffash.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. No to je tiež pravda. Ja som kedysi kupovala len v drogérii no odkedy som AL tak objednávam len z katalógu. Dúfam, že budeš s riasenkou a linkou spokojná, pretože ja väčšinou s produktami od Avon-u som spokojná :)

      Odstrániť

Budem veľmi rada, ak po sebe necháte stopu v podobe komentára.