Škandalózna linka?

3/13/2015 Unknown 2 Comments

Ahojte,
dnes som si pre vás pripravila článok. Prvýkrát v histórii si na blogu môžete prečítať článok o linke, resp. fixe na oči. Pamätáte si ešte moju mániu čiernej linky, ktorú som si vytvárala pomocou tieňov od Makeup Revolution? Ak si na článok nespomínate, môžete ho nájsť tu.
Dlho som premýšľala nad tým, že si kúpim nejakú linku na oči. Pôvodne som si chcela kúpiť gélové očné linky, no povedala som si, že na začiatok si kúpim fixku- aby som zistila, aká som zručná v tvorení liniek. 
V DM-drogérii má oslovila fixka SCANDALEYES THICK & THIN od Rimmel London. Oslovila má najmä kvôli svojej cene- 4€. Tak som si povedala, že túto fixku od Rimmel-u skúsim- veď napokon táto značka ponúka kvalitné produkty.
Foto archív autorky. Práva vyhradené!
Na oficiálnej stránke sa o fixke môžete dočítať:
- že má unikátny 3D aplikátor
- poskytuje možnosť ultra tenkej alebo širšej linky
- že je dlhotrvácna a vodeodolná
Foto archív autorky. Práva vyhradené!
Musím povedať, že s linkou sa mi pracovalo celkom fajn. Vytvorila som pomocou nej krásnu tenkú linku. Žeby bola vodeodolná som vôbec nepostrehla. A čo sa týka tej dlhotrvácnosti- tak mne na oku vydržala dosť dlho. Avšak nakoľko mám mastné viečka tak po 8 hodinách sa mi linka začala rozmazávať a mala som ju rozmazanú na celom viečku.
Foto archív autorky. Práva vyhradené!
Musím povedať, že sa mi podarilo vytvoriť tenkú linku na prvýkrát. Veľmi dobre sa mi s ňou kreslilo.
Foto archív autorky. Práva vyhradené!
Avšak prečo som o fixke písala v minulom čase? Pretože linka prežila len jedno použitie. Nie, nie nestratila som ju ani som ju nezničila. Avšak po prvom použití linka vyschla :/ Fakt netuším ako to je možné, pretože si dávam veľký pozor na to aby boli všetky produkty zatvorené, aby poprípade nevyschli. Veľmi ma to zarazilo, keď som si išla spraviť linku druhýkrát.
Foto archív autorky. Práva vyhradené!
Takto linka kresli teraz- z krásnej čiernej farby sa za 2 dni stala sivo-hnedá :/ Čomu fakt nerozumiem. Som z toho veľmi sklamaná, pretože to boli zbytočne vyhodené peniaze. 
Ak by si linka udržala svoju farbu bola by skvelou v kreslení tenkých liniek, možno aj hrubších no to som nestihla vyskúšať :/

2 komentáre:

  1. fúha, na Rimmel by som nebola povedala, že vyschne. ale inak vyzerá dobre :)

    www.beautiful-savage.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja som tiež čakala, že bude super keďže to je Rimmel, ale tak nevadí. Niekedy aj tá najlepšia značka sa môže "pošmyknúť". Avšak využívam ju aj naďalej, pretože som si kúpila gélovú linku a jednoducho, keď chcem veľmi tenkú linku tak túto fixku ponorím do gélu a kreslím :)

      Odstrániť

Budem veľmi rada, ak po sebe necháte stopu v podobe komentára.