Gel perfect stay EYELINER

3/28/2015 Unknown 2 Comments

Ahojte,
prajem Vám krásnu stredu. Dnes som si pre vás pripravila ďalší článok. Ako už aj samotný názov článku hovorí, tak dnešný článok bude o gélovej linke. Nie o hocijakej, ale o gélovej linke od spoločnosti Astor. 
Ak ste čítali minulý článok o fixke na oči od Rimmelu, tak už viete, že to nebola žiadna sláva a keďže som chcela čiernu linku, tak som si vyhliadla túto. Resp. nevyhliadla som si ju, ale pri prezeraní zľavových kupónov do DM som si všimla, že za knižočke za 150 bodov je táto kráska, tak som si povedala, že ju skúsim. 
Foto archív autorky. Práva vyhradené!
Ako som písala tak za 150 bodov získate zľavovú knižočku. V nej bola táto linka za 4,14 €- čo je skvelá cena. Inak táto linka stoji okolo 8€, takže podľa mňa to bola výhodná kúpa.
Foto archív autorky. Práva vyhradené!
Neviem, či sú dostupné aj iné odtiene alebo nie, ale ja mám odtieň 001 BLACK.
Foto archív autorky. Práva vyhradené!
Čo musím veľmi vyzdvihnúť a pochváliť je šteteček, ktorý je súčasťou samotnej linky. Je tenučký a dajú sa ním vytvoriť krásne tenké linky na oku. Veľmi dobre sa mi s ním kreslia linky.
Foto archív autorky. Práva vyhradené!
Linka má skvelú pigmentáciu. Takto kreslí pri jemnom dotknutí sa gélu. Čo sa týka výdrže, tak nakoľko mám mastné viečka a ak nepoužijem nejakú bázu a tiene ako podklad, tak samotná linka mi vydrží cca 8 hodín. Drží veľmi kvalitne.
Ja si väčšinou robím len tenkú linku s menším zobáčikom.
Tu som okrem linky použila aj tiene z paletky Lock&Load od Makeup Revolution London.

Určite vám túto linku môžem odporučiť všetkými 10. Ak máte 150 bodov na DM karte tak si túto linku prostredníctvom kupónu môžete kúpiť do konca Mája za 4,14€. 

Pár fotiek na záver:
Perfect Stay
Krásna čierna linka
Skvelý štetec
Ach, ten štetec

Skúšali ste už túto linku? 

2 komentáre:

  1. Linka vyzerá naozaj veľmi pekne, len ja nie som veľká kamarátka s gélovými linkami. Mám rada skôr linky vo fixke :) ale inak pekný článok :)
    Lavandula Diary

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja som si jednu vo fixke kúpila od Rimmel London a použila som ju len raz, pretože vyschla. Preto som si kúpila túto gélovú. :)

      Odstrániť

Budem veľmi rada, ak po sebe necháte stopu v podobe komentára.