My first experience with STAMPING

4/01/2015 Unknown 0 Comments

Ahojte,
dnes som si pre vás pripravila článok o mojom prvom RAZITKOVANÍ. Sadu na razitkovanie mám doma uš vyše roka, no doposiaľ moje pokusy o razitkovanie skončili hneď ako som začala. V dobe, keď som sadu dostala som nemala doma žiaden lak, ktorý je primárne určený na razitkovanie, tak som to skúšala s obyčajnými lakmi na nechty. Samozrejme nefungovalo to. 
Tak som sadu odložila do skrinky, kde ležala do teraz. Možno sa pýta, prečo som ju vytiahla? Vytiahla som ju preto, lebo pri jednej návšteve DM drogérie som natrafila na pečiatkový lak. Samozrejme, že som ho tam nemohla nechať :)

Poďme sa pozrieť, čo som na razítkovanie použila:
Sada na razitkovanie.
Čierny lak od Essence.
Art of change nailwear v odtieni FRENCH TWIST.
Použila som čierny pečiatkový lak, ako podklad som použila jemne ružový lak od Avon-u a samozrejme sadu na pečiatkovanie, ktorá je z nejakého darčekového e-shopu. 
Ako vzor na nechty som si vybrala kvietok z jednej doštičky. Inak v balení sa nachádza 5 doštičiek. No z nich som veľmi sklamaná, pretože som skúšala každú jednu z nich a jedine kvietok, ktorý uvidíte v konečnom výsledku, sa dal ako tak obtlačiť :/ Možno to chce lepšiu prax alebo lepšie doštičky, ktovie.
Ale poďme sa pozrieť na konečný výsledok:
Foto archív autorky. Práva vyhradené!
Foto archív autorky. Práva vyhradené!
Foto archív autorky. Práva vyhradené!
Avšak celé to treba nakoniec pretrieť top coat-om aby pečiatky nezišli dole. V mojom prípade som to tak nespravila, pretože ako podklad som použila lak od Avon-u, ktorý keď pretriete top coat-om tak zmení farbu. V tomto prípade z takejto krásnej jemnej ružovej stane oranžovo-ružové čudo a to sa mi nepáčilo. Preto mi pečiatky vydržali na nechtoch len jeden deň. Čo ma celkom mrzelo, pretože toto je môj prvý výtvor, ale dúfam, že nie posledný.

Čo hovoríte na môj prvý výtvor? Skúšali ste už razitkovanie?

0 komentárov:

Budem veľmi rada, ak po sebe necháte stopu v podobe komentára.