Ideal Flawless alebo rozjasňujeme a prekrývame

4/27/2015 Unknown 0 Comments

Ahojte,
najprv by som sa vám chcela ospravedlniť za menšiu aktivitu na blogu, ale momentálne nastalo obdobie, kde sa z každej strany na mňa rúti nejaké seminárky, zápočty alebo skúšky, keďže nám nastalo skúškové obdobie. A ja dúfam, že všetko dopadne tak ako má a podarí sa mi spraviť všetky skúšky, aby som sa mohla naplno venovať blogu. 

Avšak vráťme sa späť k blogu. Dnes som si pre vás pripravila ďalšiu z recenzií. Opäť to bude na výrobok od spoločnosti Avon. Určite už viete, že výrobky od tejto spoločnosti mi vyhovujú a som s nimi spokojná, preto vás to hádam už ani neprekvapí, ak vám poviem, že ešte vás budú čakať mnohé recenzie produktov, ktoré má už poctivo nafotené a odskúšané :)
Foto archív autorky. Práva vyhradené!
Koncentrovaný krémový korektor pre celodenné rozjasnenie očného okolia, ktorý slúži na maskovanie tmavých kruhov po očami a znižuje viditeľnosť tmavých škvŕn bez zhlukovania a blednutia farby.
Foto archív autorky. Práva vyhradené!
Foto archív autorky. Práva vyhradené!
Korektor ma príjemnú krémovú konzistenciu. Ľahučko sa rozotiera aj pomocou prstov (občas nepoužijem štetec, ale prsty). Korektor je dostupný v 2 odtieňoch. Ja mám ten tmavší- Medium. Hmotnosť korektoru je 1,4g a cena niečo okolo 4€. 
Foto archív autorky. Práva vyhradené!
Foto archív autorky. Práva vyhradené!
Oficiálny popis:
Koncentrovaný krémový korektor pre celodenné rozjasnenie očného okolia.
• kryje tmavé kruhy pod očami a nedokonalosti
• poskytuje prirodzený vzhľad
• hydratuje a chráni jemnú pleť v okolí očí
Foto archív autorky. Práva vyhradené!
Foto archív autorky. Práva vyhradené!
Foto archív autorky. Práva vyhradené!
Čo sa týka samotného krytia korektoru, tak musím povedať, že pre mňa je postačujúci. Veľmi pekne prekryje tmavšie kruhy pod očami, ktoré sa mi čas od času objavia. 
Ako si môžete všimnúť na obrázkoch, tak ja som pre vás nafotila prekrytie mojej jazvičky. A viete čo je iróniou osudu. Tú jazvičku som si spravila sama a to vlastným nechtom (nevýhoda dlhých nechtov u mňa). Môžete si všimnúť ako dokonale tento korektor jazvičku zamaskoval. Rovnako maskuje aj tmavé škvrny. Na tvári vydrží pokojne aj celý deň bez pohnutia alebo akéhokoľvek poškodenia. 
Je to malý-veľký zázrak. Malý čo sa týka balenia a veľký čo sa týka samotného krytia. Ja osobne som s ním spokojná a keď ho porovnám s iným drogérkovým korektorom (o ktorom bude článok), musím povedať, že je oveľa lepší spoločník na pochmúrne dni. 



0 komentárov:

Budem veľmi rada, ak po sebe necháte stopu v podobe komentára.