Winged Out

4/13/2015 Unknown 1 Comments

Prajem vám krásny deň,
dnes som si pre vás pripravila ďalší článoček o produkte od spoločnosti Avon. Tentokrát tu nebude nič výnimočné- opäť zas raz to bude o riasenke. Takmer o novinke, ktorá už ani nie je novinkou, ale tak či stojí za to či môžete prečítať ďalej. 
Foto archív autorky. Práva vyhradené!
Najprv sa pozri na balenie riasenky. Klasický avoňácky obal v kombinácii čiernej so striebornou a strieborným písmom, nie je ničím výnimočný. Avšak celkové prevedenie pôsobí celkom elegantne. Balenie celkovo neurazí ani nenadchne. 
Foto archív autorky. Práva vyhradené!
Čo sa týka kefky tak je gumená s malými štetinkami a zúženým koncom pre dokonalejšie nalíčenie všetkých rias. Okrem toho na kefke po jej vytiahnutí z obalu sa objavia čierne vlákna, ktoré zabezpečujú predĺženie rias.
Foto archív autorky. Práva vyhradené!
Oficiálny popis:
Špirála, ktorá poskytuje dĺžku a oddelenie, s presnou kefkou. Dokonale oddeľuje a predlžuje až 80%* všetkých rias.
• úžasne predlžuje a oddeľuje riasy, s efektom vytočenia
• dodáva im intenzívnu farbu
• je dlhotrvácna
Foto archív autorky. Práva vyhradené!
Foto archív autorky. Práva vyhradené!

Čo sa týka môjho názoru na túto riasenku, tak musím povedať, že riasenka je celkom fajn. Musím uznať, že riasy predĺži, ale určite nie o tých 80% ako to uvádza spoločnosť. Riasam dodáva krásnu čiernu, intenzívnu farbu. Čo sa týka efektu vytočenia, ktorý riasenka, resp. spoločnosť sľubuje tak aj celkom aj súhlasím. Je na riasach menší náznak natočenia. Riasenka má celodennú výdrž, nepostrehla som žiadne opadávanie (žiadne čierne bodky pod očami). Čo sa týka odlíčovania tak sa odličuje veľmi ľahko (momentálne na odlíčovanie očí používam krém na odličovanie od Cannaderm- v blízkej dobre bude o tomto produkte článok). 
Avšak s čím nesúhlasím a čo by táto riasenka mala spĺňať je oddelenie rias. Akože vôbec, ale vôbec mi riasy neoddeli, ba naopak, zlepuje mi ich dokopy a častokrát musím siahať po inej riasenke, aby som si ich oddelila a boli krásne. Možno to je len preto, že zatiaľ je riasenka dosť mokrá a tým je to zlepovanie spôsobené, alebo ja mám blbé riasy. Toto mi však robí len s hornými riasmi a spodné veľmi krásne nalíči- dokonca ich aj oddelí. 

Máte s touto riasenkou skúsenosti?


1 komentár:

Budem veľmi rada, ak po sebe necháte stopu v podobe komentára.