Úspech? alebo Neúspech?

5/04/2015 Unknown 2 Comments

Ahojte,
pamätáte si ešte článok, v ktorom som vám prestavila nové laky od Avon-u? Ak nie tak si ho môžete prečítať tu :) Ako prvý som vyskúšala Mineral Crush. Avšak dnes to nebude na veľmi veselú nôtu, pretože tento lak má sklamal na celej čiare. A prečo? To sa dozviete ak budete čítať ďalej. 
Foto archív autorky. Práva vyhradené!
Keď som zbadala novinky tak som sa hneď zamilovala do tohto krásavca. Veľmi má zaujal tento odtieň a pieskové laky mám vo všeobecnosti rada. Okrem toho sa na obrázku veľmi pekne ligotal a v tej chvíli som sa cítila ako straka, ktorá má rada blyšťavé veci :D
Foto archív autorky. Práva vyhradené!
Mineral Crush- lak s kryštálovými trblietkami pre 3D efekt. Lak vytvára pieskový efekt. Celkovo je dostupných 6 odtieňov. Ja som si vybrala odtieň RUBY, čo je v podstate zmes rôznych farieb- ja v tom vidím niečo červené s bordovým podtónom.  
Foto archív autorky. Práva vyhradené!
Celkový objem laku je 10 ml. Čo sa týka štetčeka tak je klasický "avoňácky." Avšak mne osobne celkom vyhovuje a nemám voči nemu žiadne výhrady. 
Foto archív autorky. Práva vyhradené!
Snažila som sa vám vyfotiť trblietky, ktoré tento lak obsahuje. Vidíte ich tam? 
Lak pekne kryje v jednej vrstve a veľmi rýchlo schne. Po cca 1 minúte môžete pokojne niečo robiť. Veľmi to oceňujem, pretože stále keď si nechty nalakujem tak mi napadne, že musím niečo spraviť a keďže ja často neobsedím na mieste, tak to musím hneď spraviť a tak to aj dopadne. 
Foto archív autorky. Práva vyhradené!
Avšak čo sa týka samotného laku, tak ako som písala v úvode, som z neho sklamaná. V dobe keď som si ho nalakovala tak som sa z neho tešila. Keď som si prešla po nechtoch tak som cítila jeho pieskový efekt. Avšak tento efekt sa po cca 4 hodinách vytratil. Fakt, z ničoho nič sa vytratil a to som iba utierala riad. Lak zostal úplne hladký bez akéhokoľvek efektu. 
Inak čo sa týka samotnej výdrže, tak tá ma tiež sklamala. Lak mi na nechtíkoch vydržal len 3 dní. Nevydržal umytie hlavy. Čo v podstate nechápem, pretože mne laky väčšinou vydržia týždeň bez akéhokoľvek poškodenia. 
Takže suma sumárum plusy:
+ krytie
+ schnutie
+ krásna farba
Mínusy:
- výdrž
- vytrácanie pieskového efektu

Na záver pár fotiek:
Foto archív autorky. Práva vyhradené!
Foto archív autorky. Práva vyhradené!
Foto archív autorky. Práva vyhradené!
Foto archív autorky. Práva vyhradené!


2 komentáre:

  1. mesiac ti vydrzia laky, cooo? :D

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Och, ospravedlňujem sa za preklep. mesiac by bolo riadne dlho na obyčajný lak :) Vydrží mi týždeň :)

    OdpovedaťOdstrániť

Budem veľmi rada, ak po sebe necháte stopu v podobe komentára.