Odličujeme krémom

5/11/2015 Unknown 0 Comments

Ahojte,
konečne je vonku opäť krásne a ja sa neviem nabažiť slniečka. Nakoľko mám teraz skúškové obdobie, tak takéto počasíčko mi pomáha v učení a prostredníctvom slniečka si tak povediac "dobíjam batérie". Ale vráťme sa k dnešnému článku. Dnes si môžete prečítať recenziu na produkt od spoločnosti Cannaderm, konkrétne od Odličovacom kréme.

Natura odličovací krém 
Ide o prírodný odličovač očí, ktorý obsahuje konope. Vlastne celé portfólio produktov spoločnosti obsahuje výťažok zo semienok konope siateho.
Fotoarchív autorky. Práva vyhradené!
Ide o odličovací krém pre citlivé oči a pleť, pre vodeodolné riasenky. Odličovač neobsahuje žiaden alkohol, čo chválim. Čo sa týka samotného balenia tak aj samotné balenie vyzerá ako klasický krém v tube. Príjemné zelené prevedenie so listom konope. 
Na obale si môžete tiež všimnúť logo CPK- toto logo predstavuje certifikovanú prírodnú kozmetiku, táto známka zaručuje ekologicky šetrnú výrobu, obaly ako aj prírodný pôvod používaných surovín pre výrobu kozmetiky.
Fotoarchív autorky. Práva vyhradené!
Keďže ide o krém na odličovanie, tak už tento samotný prívlastok naznačuje krémovú konzistenciu. Krém ma klasickú bielu farbu a príjemnú prírodnú vôňu- ja v tom cítim niečo ako zelený čaj. 
Fotoarchív autorky. Práva vyhradené!
Oficiálny popis produktu:
Extra jemný a účinný odličovací krém pro každodenní odstraňování make-upu a líčení. Přírodní krémová receptura je ideální pro denní odličování i u velmi citlivé pokožky, kterou jiné přípravky vysušují nebo dráždí. Odličovací krém spolehlivě odstraňuje všechna běžná líčení i voděodolné řasenky a v jednom kroku tak odstraňuje z pleti make-up a nečistoty a zároveň pokožku zklidňuje a vyživuje.
Fotoarchív autorky. Práva vyhradené!
Tento odličovač používam už asi 3 mesiace (ale len doma, pretože na internáte mám iný :)). Čo sa týka môjho názoru, tak hneď na úvod musím povedať, že nepoužívam vodeodolné riasenky. Zatiaľ som takúto nepotrebovala, pretože ak idem na plaváreň alebo niekde k vode tak sa nikdy nelíčim, takže logicky sa mi nemá čo rozmazať :) 
Ale vráťme sa späť. S krémom som viac-menej spokojná. Skvelé je, že je určený pre citlivé oči- vôbec oči nijako nedráždi. Je celkom príjemné sa s ním odličovať. Avšak často sa mi stáva, že sa ráno zobudím s čiernymi kruhmi od riasenky pod očami. Neviem či to je dôsledkom nedôkladného odličenia (aj keď používam stále 2 tampóny na odličenie očí) alebo nie je tento odličovač až taký dôsledný. Čo mi však trošku vadí, že zanecháva taký lepkavý pocit po použití.

Skúšali ste už nejaké produkty od spoločnosti Cannaderm? Ak áno aké a ako ste boli s nimi spokojné?


0 komentárov:

Budem veľmi rada, ak po sebe necháte stopu v podobe komentára.