Perfect stay- conclear 24H

5/19/2015 Unknown 0 Comments

Prajem vám krásny utorkový deň,
dnes je vonku krásne a navyše ja sa z toho vytešujem, pretože už mám všetky skúšky spravené, teda mám ukončený semester a užívam si sladké ničnerobenie :) Avšak vráťme sa späť k dnešnému článku. Už aj samotný názov vám prezrádza, že dnes to bude o korektore od spoločnosti Astor. 
Samozrejme na internete nájdete množstvo pomerne kladných recenzií na tento produkt, avšak ja som si naň chcela vytvoriť svoj vlastný názor. 
Fotoarchív autorky. Práva vyhradené!
Pri jeho kúpe ma oslovilo najmä to, že tento korektor obsahuje podkladovú bázu, ktorá má zabezpečiť dlhotrvajúce nosenie a je odolný voči oterom. Navyše má celkom prijateľnú cenu čo je cca 4€.
Fotoarchív autorky. Práva vyhradené!
Ako tak pozerám na internete, tak tento korektor má byť dostupný v 3 odtieňoch. Avšak v drogérii som videla len dva odtiene. Čo ma celkom mrzí, pretože keby som to vedela, tak si kúpim najtmavší odtieň 003 HONEY. Namiesto toho mám odtieň 002 SAND, čo je pre mňa pomerne svetlý odtieň, ale dá sa použiť aj tak. 
Fotoarchív autorky. Práva vyhradené!
Na oficiálnej stránke spoločnosti sa o tomto korektore môžete dočítať toto:
Jeho exkluzivní složení s podkladovou bází dokonale připraví pleť na dlouhotrvající nošení.
  • nedokonalosti a tmavé kruhy jsou zakryty po celý den díky jedné aplikaci
  • praktický aplikátor
  • vpije se hladce do vaší kůže

S tým aplikátorom súhlasím- je celkom praktický a skvelo sa ním korektor nanáša, pretože sa vždy trafíte presne na miesto, kam si ho prajete aplikovať. 
Fotoarchív autorky. Práva vyhradené!
Na ukážku jeho krycích schopnosti som použila svoju jazvičku na ruke. Na prvej fotke vidíte samotnú jazvu. Na strednej fotke vidíte, korektor aplikovaný na túto jazvu. Na poslednej fotke vidíte samotný výsledok po rozotrení korektoru. Musím povedať, že celkový výsledok korektoru mňa osobne sklamal. Za mňa sú jeho krycie schopnosti stredné. Celkom má tento korektor sklamal, pretože nedokáže (teda aspoň u mňa nie) zakryť kruhy pod očami a ani nedokonalosť na pleti. Dokonca mne sa stáva, že ak si ho dám pod oči, tak sa mi vytvoria mapy. Nevadí aspoň ho dopoužívam a viac si ho už nekúpi. 

Skúšali ste tento korektor? Ste s ním spokojné?

0 komentárov:

Budem veľmi rada, ak po sebe necháte stopu v podobe komentára.