Zmatňovací trend alias zmatňujeme čo sa dá

5/22/2015 Unknown 0 Comments

Ahojte,
dnes je vonku smutné počasie a tak som si sadla za PC a začala písať tento článok. Dlho som však premýšľala o čom by som vám dnes napísala a nakoniec som sa rozhodla, že dnešný článok bude o zmatňovaní. V súčasnosti nastal trend, kedy nezmetňujeme len našu pleť aby sa neleskla ako disko-guľa, ale už aj pery poprípade nechty. Práve nechtom sa dnes budeme venovať, pretože nedávno som si objednala zmatňujúci Top Coat. Áno, áno už aj mňa dobehol tento ošiaľ zmatnenej manikúry.
Fotoarchív autorky. Práva vyhradené!
Fotoarchív autorky. Práva vyhradené!
Tento top coat má 10 ml a cena je niečo okolo 5 €. Lak ma klasický štetček, nič nezvyčajné u "avoňáckych" lakoch na nechty.
Fotoarchív autorky. Práva vyhradené!
Mne sa s ním pracuje celkom fajn. Na 2 ťahy máte necht celý nalakovaný. Čo sa týka výdrže, tak tá záleží od toho aký lak zmatňujete. Ak použijete lak, ktorý vám na nechtoch vydrží 2 dni tak tento top coat to nepredĺži. 
Fotoarchív autorky. Práva vyhradené!
Ja som ako podklad pre zmatnenie použila lak od Rimmel London, o ktorom som vám písala tu. Samotný lak mi na nechtoch vydrží týždeň ,teda aj po zmatnení mi táto manikúra vydržala týždeň. Jedine čo mi na tomto top coat-e vadí je to, že v sebe obsahuje jemný shimmer, ktorý sa prenesie na samotnú manikúru. Aj keď lak zmatní tak ten shimmer ostáva. 
Fotoarchív autorky. Práva vyhradené!
Aby som nemala celú manikúru len takú obyčajnú tak som jeden nech nalakovala bielym lakom od Essence, ktorý som tiež zmatnila. 
Fotoarchív autorky. Práva vyhradené!
Okrem toho som celý nail art doladila kvietkami aby z toho vznikla trošku neobyčajná manikúra a hlavne sa to do tohto jarného obdobia hodilo :)

0 komentárov:

Budem veľmi rada, ak po sebe necháte stopu v podobe komentára.