Mary Kay® Laky na nechty

11/27/2015 Unknown 0 Comments

Dnes som sa trošku netradične, rozhodla začať článok pár slovami o spoločnosti Mary Kay. Ja som si túto kozmetiku obľúbila hlavne kvôli jej kvalite. No to mi nestačilo a tak som si čo to o spoločnosti zistila. Keďže sa teraz všade rozoberá testovanie na zvieratách a podobné veci, tak som sa pozrela na to ako to je u tejto spoločnosti. Zistia som, že Spoločnosť nepodporuje testovanie na zvieratách!!!!!

"Spoločnosť sa zaviazala k zrušeniu testovania na zvieratách a je pevným zástancom využitia alternatívnych metód testovania bezpečnosti prísad a prípravkov. Naše prípravky a prísady netestujeme na zvieratách a tiež nežiadame iné subjekty o vykonávaní testov našich prípravkov na zvieratách. Náš záväzok platí aj dnes. V spolupráci s celosvetovými regulačnými úradmi, ktoré sú zodpovedné za bezpečnosť kozmetických prípravkov, a tiež v spolupráci s ochrancami zvierat a s vedcami v oblasti alternatívnych testovacích metód usilujeme o celosvetové prijatie týchto nových postupov."

Spoločnosť dbá na nezávadnosť svojích produktov!!!
"Každý rok spoločnosť Mary Kay investuje milióny dolárov do výskumu a vykoná viac ako pol milióna testov, aby sa uistila, že každá zložka a každý prípravok spĺňa najvyššie štandardy bezpečnosti, kvality a účinnosti."

Ale teraz už poďme späť k článku. Krásne upravené nechty sú vizitkou každej ženy. Ja si neviem predstaviť, žeby som vyšla na ulicu s ošúchaným lakom.
Trend tejto sezóny ožíva v odtieňoch lakov, ktoré sú inšpirované metropolitnými umeleckými galériami, klasickými doplnkami a očarujúcimi panorámami veľkomiest. 
Fotoarchív autorky. Práva vyhradené!
Laky na nechty sú súčasťou limitovanej kolekcie† Mary Kay® City Modern. Vďaka tejto kolekcii môžete ozvláštniť nie len nechty, ale aj líčenie pier a očí. 
Dnes vám predstavím dva laky od spoločnosti Mary Kay, ktoré sa mi postupom času zapáčili. 
Fotoarchív autorky. Práva vyhradené!
Na otestovanie som dostala odtiene Garden Terrace, čo je tmavo olivovo zelená farba, ktorá obsahuje malinké zlaté trblietky a odtieň Polished Pearls, čo je béžovo- zlatá farba.
Fotoarchív autorky. Práva vyhradené!
Oficiálny popis:
Laky na nechty sa nanášajú presne a bezchybne, majú žiarivé farby, ktoré nevyblednú.
  • Ľahko a rovnomerne sa nanášajú.
  • Počas aplikácie nevytvára pruhy.
  • Poskytuje okamžitý zamatový povrch.
  • Nechty si po odstránení farby zachovávajú zdravý vzhľad.
Fotoarchív autorky. Práva vyhradené!
Laky majú pre mňa ideálny štetec- ani nie široký ani úzky, taký akurát. Mne sa s ním lakuje veľmi príjemne. Pomocou troch ťahov máte nalakovaný celý necht. 

Veľmi ma oslovil samotný vzhľad laku, a to najmä tým, že samotný text je na laku vytlačený a nie nalepený. 
Fotoarchív autorky. Práva vyhradené!
Na prvý pohľad som vedela, že odtieň Polished Pearls bude ideálnym spoločníkom na letné dni. Je to krásna nude farba. Avšak pri tejto farbe, ma trošku sklamalo ryhovanie. Po nalakovaní bolo vidno ťahy štetca. Celkovým dojmom však pôsobi pôvabne, elegantne. Je to presne ten odtieň, po ktorom siaham, keď neviem ako si nechty nalakovať. Nude farbou človek nič nepokazí.

Odtieň Garden Terrace si ma spočiatku vôbec nezískal. Nie je to farba, ktorú v obchodoch vyhľadávam resp. ani nepreferujem na nechtoch. No keď som si ho nalakovala na nechty bola som z neho unesená. Ideálny odtieň laku na jeseň. Momentálne je to mojím najobľúbenejším lakom. Na Slnku krásne vidno jeho zlaté trblietky.
Fotoarchív autorky. Práva vyhradené!
Čo sa týka schnutia tak laky veľmi rýchlo schnú. Čo som bola naozaj milo prekvapená, pretože mne laky na nechtoch schnú cca 30 minút aj napriek použitiu urýchľovača schnutia. Je to nehorázne dlhá doba. No tento lak mi vyschol behom 5 minút. Za to má moje plus. Čo sa týka výdrže tak to je u každého individuálne. Mne laky na nechtoch vydržia týždeň bez použitia top coatu.Musíte počítať s tým, že každá z nás má inú kvalitu nechtov a preto je tá výdrž individuálna. Okrem toho laky poskytujú nechtom dokonalé krytie už pri jednej normálnej vrstve. 
Navyše oba laky sa dajú krásne spolu skombinovať. Pomocou nich si môžete vytvoriť rôzne nailarty .Ako napríklad také "hala-bala" ako ja :D

0 komentárov:

Budem veľmi rada, ak po sebe necháte stopu v podobe komentára.