Zváčňujúci gél na úpravu mihalníc a obočia od Oriflame

11/06/2015 Unknown 0 Comments

Určite každá z nás túži po krásnych zdravých a lesklých mihalniciach a po krásnom "bábikovskom" pohľade - dlhé a krásne vytočené riasy vždy a všade.

"Vyčarujte si dokonalé obočie a mihalnice. Zvláčnujúci transparentný gél na úpravu obočia a mihalníc obohatený o vitamíny a komplex LASH REVIVE s biotínom a pantenolom obočie a mihalnice revitalizujú. Po použití zostanú mihalnice aj obočie lesklé a zdravé. 
Fotoarchív autorky. Práva vyhradené!
Tento gél sa odporúča aplikovať ráno a večer na čisté obočie a mihalnice pre čo najlepší výsledok.  Ja tento gél používam najmä ráno pred aplikáciou riasenky a večer pred spaním. Musím povedať, že občas resp. skôr na jeseň, mám citlivé očí a nemôžem dať na nich hoc-čo, no tento gél mi nijako neškodil. Nijako ma z neho nesvrbeli oči ani nič podobné. 
Fotoarchív autorky. Práva vyhradené!


Musím povedať, že s týmto gélom som maximálne spokojná. Riasy sú po ňom naozaj krásne lesklé. Super je aj v tom, že kefka, s ktorou si gél nanášate má štetinky, ktoré riasy pekne rozdelia a "usporiadajú" ich. Potom je aplikácia riasenky oveľa jednoduchšia a rýchlejšia. Už sa nemusím baviť s tým, aby som riasy nemala zlepené a "rozčesávať" ich s nejakou inou kefkou. 
Fotoarchív autorky. Práva vyhradené!
Rovnako to je aj pri obočí. Tiež ho pekne usporiada a potom jeho zvýrazňovanie a úprava je jednoduchšia. A keďže som trošku rebel, ale iba čo sa týka experimentovania s kozmetikou, tak som gél skúsila naniesť už na nafarebné obočie. Obočie si zvýrazňujem pomocou tieňov a nijako ho nefixujem, pretože mi vydrží nalíčené celý deň.

No skúsila som po nafarbení naň naniesť tento gél. Ten ho zvýraznil ešte viac. Takže mi stačí naniesť menšie množstvo tieňa pretrieť gélom a dosiahnem rovnaký efekt ako pri klasickom nanášaní tieňov. 
Fotoarchív autorky. Práva vyhradené!
Gél spĺňa to, čo výrobca sľubuje. Po mesiaci používania sú moje riasy oveľa lesklejšie. Rovnako vďaka tomu, že obsahuje vitamíny, tak som postrehla, že mi oveľa menej vypadávajú riasy- sú oveľa silnejšie. Určite odporúčam vyskúšať a presvedčiť sa na vlastnom "OKU"

0 komentárov:

Budem veľmi rada, ak po sebe necháte stopu v podobe komentára.