Dermacol Aroma Ritual - Hruška Williams

1/24/2016 Unknown 6 Comments

Sprchové gély Aroma Ritual od spoločnosti Dermacol som si veľmi obľúbila. Nie len, že sú dostupné v drogérii za veľmi prijateľnú cenu, dokonca aj krásne voňajú. 

Vždy, keď sa ráno prebudím, neviem sa dočkať až opäť príde večer, a ja vkĺznem pod sprchu, kde moje telo rozmaznávajú opojné vône sprchového gélu. 
Fotoarchív autorky. Práva vyhradené!
Novinkou v "rodinke" sprchových gélov je AROMA RITUAL SHOWER GEL - PEAR WILLIAMS (Hruška Williams). Každý sprchový gél z tohto radu má objem 250 ml a veselé balenie s vyobrazením ovocia, zmesi, ktorú daný sprchový gél obsahuje. 
Fotoarchív autorky. Práva vyhradené!
Mojím doposiaľ najväčším favoritom bol sprchový gél s vôňou rebarbory a jahody. No táto novinka Hruška Williams sa rovnako stala mojím obľúbencom, ale nie až na toľko, aby som ho vymenila za svoju jahodu a rebarboru, ktorá podľa mňa je vyslovene určená pre dámy. Naopak, novinka je s unisex vôňou, takže na svoje si prídu aj páni. 
Fotoarchív autorky. Práva vyhradené!













Oficiálny popis: 

Sprchovací gél s hruškovým extraktom jemne čistí a rozmaznáva pokožku tela, navracia jej sviežosť a energiu. Delikátna vôňa zrelej hrušky Williams navodzuje pocit harmónie a radosti. Unisex parfumácia – vhodné aj ako pánska telová kozmetika.
Fotoarchív autorky. Práva vyhradené!
Keďže ide o sprchový gél, tak jeho samotná konzistencia je gélovitejšia. Každý sprchový gél je trošičku sfarbený. Tento je jemne zeleno - žltý. Jeho vôňa je príjemná - jemne sladkučká. Mne pripomína cukríky, ktoré vždy nájdem u babky v komore.

Gél pokožku krásne prevonia a okrem toho, po mojom sprchovaní resp. kúpaní je prevoňaná aj celá kúpelňa. Pokožka je po sprche svieža, rozmaznaná. Nie je potrebné veľmi veľké množstvo na to, aby ste si dôkladne umyli celú pokožku tela, pretože gél primerane pení. Určite vám ju odporúčam vyskúšať, alebo si k nej aspoň v drogérii privoňať (aj keď to by sa nemalo).

6 komentárov:

  1. Tak sprchače od Dermacolu som už mala a boli fakt skvelé! V mojej zbierke ma čaká ešte jeden s belgickou čokoládou a pomarančom:) ale medzi mojich top patrí ten s írskou kávou! A tento s hruškou vonka skvele asi si ho zaobstarám.
    Pozývam ťa na moju giveaway o super ceny:
    http://vsetko-co-mam-rada-by-vaja.blogspot.sk/2016/01/novorocna-giweavay.html?m=1

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ten s belgickou čokoládou a pomarančom so voňala a veľmi si ma svojou vôňou nezískal :/ Ďakujem sa pozvanie :D

      Odstrániť
  2. Dermacol sprcháče sú úžasné, škoda ,že už nemajú pistáciou "príchuť". Asi si z nich ani neviem vybrať ten najlepší ,tento je tiež super :)
    Bio súťaž

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Mali aj s vôňou pistácie? Tak to mi nejako ušlo, musel byť ozaj skvelý :)

      Odstrániť
  3. Ja mam dermacol sprchace velice rada, jsou vazne super. Tento musi krasne vonet. :-)

    http://style-and-smile15.blogspot.co.uk

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Myslím si, že sprcháče od Dermacolu môžeme už kľudne považovať za legendárne, heh. Kika - Blog for smile

    OdpovedaťOdstrániť

Budem veľmi rada, ak po sebe necháte stopu v podobe komentára.