Vichy - denný krém Normaderm

1/11/2016 Unknown 0 Comments

Vichy je francúzska dermokozmetická značka, ktorej všetky prípravky obsahujú životodarnú silu termálnej vody - 100% čistú aktívnu látku s obsahom 15, pleti prospešných minerálov s antioxidačnými účinkami.  
Keďže akné nie je len záležitosťou násť-ročných, ale v súčasnosti potrápi nejednu ženskú/mužskú krásu, spoločnosť prišla na trh s radom Normaderm. 
Fotoarchív autorky. Práva vyhradené!

Rad je určený špeciálne pre potreby dospelých, trpiacich nedokonalosťami pleti. 
VICHY NORMADERM - je produkt, ktorý by mohol pomôcť mojej pleti, ktorú trápia pupienky. Samotný denný krém má obsah 50 ml, čo je klasický objem asi u každého krému.
Fotoarchív autorky. Práva vyhradené!

Oficiálny popis:
Formula obohatená komplexom aktívnych látok je teraz kombinovaná (kyselina salicylová + LHA) a obsahuje novú technológiu (Air Licium + Phe-Resorcinol) pre účinné pôsobenie na škvrny a lesk pleti. Deň za dňom sú nedokonalosti redukované, pleť vyzerá rozjasnená a krásna.

Vhodné aj pre citlivú pleť. Je hypoalergénny, nekomedogénny a bez parabénov. S termálnou vodou z Vichy. Testované pod dermatologickou kontrolou na svetlom a tmavom fototype pleti.
Fotoarchív autorky. Práva vyhradené!
Tento krém spĺňa moje požiadavky na dávkovanie. Nemám rada, ak musím do krému zasahovať prstami, a to najmä kvôli tomu, že sa mi vždy dostane pod nechty. Tento krém má skvelé pumpičkové dávkovanie, prostredníctvom ktorého si ,,nadávkujete" potrebné množstvo krému. S ním sa vám nestane, že si z balenia vyberiete veľké množstvo krému, ktoré vaša pokožka neabsorbuje. 
Fotoarchív autorky. Práva vyhradené!
Krém má jemnučko nazelenalú farbu. Svojou konzistenciou mi skôr pripomína trošičku hutnejšie sérum, ktoré sa do pleti veľmi ľahučko vstrebáva a ľahko sa rozotiera. Tiež ma jemnučkú nevtieravú vôňu s troškou alkoholu. 

Výrobca udáva, že tento krém je vhodné používať ako podklad pod make-up. To by som z vlastnej skúsenosti však neodporúčala. Keď som si naň naniesla make-up, či už prstami alebo štetcom, tak sa krémik v spojení s make-upom začal droliť.
Fotoarchív autorky. Práva vyhradené!
Krém používam približne 3 týždne, počas ktorých som si ho aplikovala cez deň a aj napriek tomu, že je to denný krém, tak ja som si ho dávala aj na noc. Krém sa do pokožky veľmi rýchlo vstrebáva a nezanecháva pokožku mastnú ani lepkavú. Na dotyk je pokožka vyživená  a hlavne hydratovaná. 

Krém som používala na celú tvár, nielen lokálne a po troch týždňoch používania môžem povedať, že pleť je na pohľad oveľa krajšia a zdravšia. Menej sa mi tvorí akné a pleť mi vydrží dlhšie zmatnená. Mne neostáva nič iné len dúfať, že aj pri dlhodobejšom používaní bude krém stále rovnako účinný. Pre tiez z vás, ktoré trpíte na akné, vám ho odporúčam vyskúšať, poprípade sa poobzerať aj po ostatných produktoch z tohto radu.

0 komentárov:

Budem veľmi rada, ak po sebe necháte stopu v podobe komentára.