FENJAL SENSITIVE KRÉM NA RUKY

5/09/2016 Unknown 0 Comments

Značka Fenjal predstavuje prípravky s jedinečnou, jemnou a ženskou vôňou. Starostlivo zvolené vône zintenzívňujú starostlivosť o telo a rozmaznávajú ho. Fenjal svojim účinkom pôsobí na viaceré zmysly - čuch, hmat, zrak, pôsobí aj na dušu a prispieva k celkovému pocitu pohodlia.

Od tejto značky, ktorá osloví nie len ženy, som tentokrát mala možnosť otestovať krém na ruky. Do tohto testovania som však zapojila aj môjho priateľa. 
Fotoarchív autorky. Práva vyhradené!
Krém ma príjemnú "bábetkovskú" modrú farbu s bielym vrchnákom. Má 75 ml, čiže je dosť skladný, a preto v kabelke nezaberie veľmi veľa miesta. Je ideálnym spoločníkom na cestovanie.
Fotoarchív autorky. Práva vyhradené!
Informácie o produkte:

Upokojujúce ošetrenie na suchú a citlivú pokožku rúk.

Chladné počasie, suchý vzduch a stresy každodenného života majú na pokožku rúk nepriaznivé vplyvy. Ich výsledkom je suchá, niekedy až extrémne vysušená pokožka, ktorá často praská a rýchlo sa podráždi. Fenjal prináša pomoc v podobe krému na ruky Sensitive Care Handcream s inovačnou trojitou hydratačnou schopnosťou, ktorá zabezpečuje dlhodobú úľavu pre pokožku rúk.
Fotoarchív autorky. Práva vyhradené!
Tento krém, ako prvý mal tú česť vyskúšať môj priateľ. Práve v deň, keď som ho dostala na testovanie môj priateľ mal extrémne suché a popraskané ruky. Ktoré má vždy, keď sa vráti z práce, kde používajú veľmi agresívne mydla na ruky a k tomu pracuje v miestnosti, kde nonstop beží klíma. Teda tieto fakty sa podpísali aj na jeho ruky.
Fotoarchív autorky. Práva vyhradené!
Keďže tento krém je určený práve pre suchú pokožku rúk, tak mi priateľ padol rovno do rany. Na ruky si natrel trošku hrubšiu vrstvu krému, ktorej síce trošku dlhšie trvalo pokiaľ vsiakla do pokožky, no z výsledku sme boli maximálne prekvapení. Hneď po jeho absorpcii, pokožka rúk bola na dotyk, ale aj pohľad oveľa viac vyživenejšia, bez akýchkoľvek suchých miest. 
Fotoarchív autorky. Práva vyhradené!
Keďže na priateľa krém pôsobil okamžite, tak som ho vyskúšala aj ja. Aj keď nemám až také extrémne suché ruky ako priateľ, tak s krémom som tiež maximálne spokojná. Má príjemnú, nevtieravú vôňu. Má príjemnú konzistenciu a pri tenkej vrstve, do pokožky rúk vsiakne takmer okamžite. Krásne ich hydratuje a poskytuje im úľavu.

Krém ako aj ostatné produkty tejto značky Fenjal, môžete zakúpiť v sieti Fann parfumérii. Určite vám ho odporúčam vyskúšať. 

0 komentárov:

Budem veľmi rada, ak po sebe necháte stopu v podobe komentára.