GOSH - Podklad pod očné tiene

6/02/2016 Unknown 0 Comments

Svoje líčenie si bez podkladovej bázy už nedokážem vôbec predstaviť. Kedysi som bázy nepoužívala, no keď som im prišla na "chuť" a presvedčila som sa o ich schopnostiach, zamilovala som si ich natoľko, že ich už z rúk nepustím. 

Existuje množstvo foriem podkladových báz a hlavne množstvo báz na rôzne účely. Na trhu nájdete podkladové bázy pod riasenky, pod rúže, pod make-up a pod očné tiene. Taktiež natrafíte na bázy v rôznych formách.

Jednú bázu, ktorá je vo forme tyčinky vám dnes bližšie popíšem.
Fotoarchív autorky. Práva vyhradené!
Tentokrát som testovala bázu pod očné tiene od spoločnosti Gosh Copenhagen. Bázu ako aj ostatné výrobky si môžete zakúpiť v sieti FAnn parfumérii. Báza má hmotnosť 25 g, čo je pomerne dosť, preto vám bude robiť spoločnosť dlhé mesiace.
Fotoarchív autorky. Práva vyhradené!
Popis produktu:

Podklad pod očné tiene - hodvábna báza vo forme tyčinky s výbornou vodeodolnou schopnosťou. Umožňuje krásny a dlhotrvajúci vzhľad očných tieňov bez toho, aby sa rozpustili. 
Fotoarchív autorky. Práva vyhradené!
Podkladové bázy sú ruka v ruke s mastnou pleťou. Ak máte mastný alebo zmiešaný typ pleti, tak báza vám pomôže predĺžiť výdrž líčenia. Na tejto báze pod očné tiene od spoločnosti Gosh oceňuje najmä jej formu. Takto v tvare tyčinky ju jednoducho aplikujete na očné viečka bez toho, aby ste si špinili prsty alebo štetce. Báza má jemnú bielu farbu a povedala by som, že pocitovo je trošičku silikónová. 
Fotoarchív autorky. Práva vyhradené!
Funkcia podkladovej bázy je dvojaká - jej úlohou je predĺžiť trvácnosť líčenia, ale taktiež zintenzívňuje použité očné tiene. Bohužiaľ, ja som do vienka dostala mastnú pleť, tak podkladovú bázu som otestovala poriadne.
Fotoarchív autorky. Práva vyhradené!
Na bázu som mala veľké nároky a verte mi, táto báza ich splnila do najmenšieho detailu. Líčenie mi s ňou vydržalo celý, celučičký deň. Okrem samotnej výdrže, báza jemne prehĺbila samotný tieň a krásne ho zvýraznila. Preto vám ju na mastné viečka odporúčam všetkými desiatimi.

0 komentárov:

Budem veľmi rada, ak po sebe necháte stopu v podobe komentára.