Mavala laky na nechty MINI COLOR

6/23/2016 Unknown 5 Comments

Laky na nechty a nalakované nechty nie sú výlučne záležitosťou nás žien. Kedysi si nechty lakovali aj naše polovičky. Tento fakt potvrdzuje história. Samotné korene nalakovaných nechtov siahajú až do Egypta. Dôkazom toho sú nájdené pozostatky v hrobkách kráľov, ktorí si nechty ozdobovali zlatom. 

Avšak prvý lak ako taký vymysleli Číňanky, ktoré miešali gumu s vaječnými bielkami, želatínou a včelím voskom. Túto zmes si natreli na nechty a dozdobovali lupienkami rôznych kvetov. V Egypte zas na lakovanie používali hennu, avšak farebnosť nalakovaných nechtov označovala spoločenské vrstvy - čím nižšia trieda, tým svetlejší lak. 

Avšak najväčší rozmach klasického laku na nechty v podobe ako ho poznáme dnes nastal v roku 1920, kedy nastal rozvoj automobilového priemyslu. Keďže na cestách môžeme vídať rôznofarebné autá - keď oni môžu byť rozdielne, tak aj naše nechty. A tak bola vymyslená zmes lakov, ktorá je neškodná pre naše nechty. 
Fotoarchív autorky. Práva vyhradené!
Dnes vám predstavím laky na nechty od spoločnosti Mavala. Tieto laky je možné zakúpiť v mini verziách, ktoré majú objem 5 ml. Chválim takúto verziu, pretože pri väčšom množstve lakov je väčšie balenie nemožné spotrebovať. Laky tejto značky Mavala si môžete zakúpiť v sieti FAnn parfumérii. 
Fotoarchív autorky. Práva vyhradené!
Prvý lak je v odtieni 215 PINK DIAMOND. Krásny efektový top coat, ktorý obsahuje malé ružovo - bronzové trblietky. Takýto efektový top coat je možné použiť samostatne v 2 vrstvách alebo v kombinácii s nejakým iným lakom.
Fotoarchív autorky. Práva vyhradené!
Druhý lak je v odtieni 154 AQUAMARINE, čo je príjemná zelená farba, ktorá obsahuje malinké zlaté trblietky, ktoré na slnku hádžu krásne odlesky. Odtieň ideálny na leto, ktorý sa v kombinácii s opálenou pokožkou bude krásne vynikať. Tento lak som lakovala v 2 vrstvách aby som dosiahla maximálne krytie.
Fotoarchív autorky. Práva vyhradené!
Oba laky majú rovnaké štetčeky, ktoré sú celkom uzučké, no dá sa s nimi pohodlne lakovať. Mimochodom viete ako si správne nechty nalakovať? Ja som bola vždy na tom, že čím menej ťahov spravím, tým je manikúra krajšia. No pri lakovaní nechtov môžete kľudne urobiť až 8 ťahov, pričom je dôležité nezabudnúť zalakovať špičky nechtov.  
Fotoarchív autorky. Práva vyhradené!
Lak v odtieni Pink Diamond som použila ako top coat. Ako podklad som použila jemnú ružovú farbu, ktorá v kombinácii s týmito trblietkami na pohľad pôsobila veľmi decentne. 
Fotoarchív autorky. Práva vyhradené!
Samotná výdrž laku závisí nie len od kvality nechtov ale aj od samotného lakovania. Odtieň Aqumarine mi na nechtoch 5 dní - potom sa mi už začal malinko olupovať. Odtieň Aquamarin mi vydržal podstatne dlhšie a to z toho dôvodu, že som ako podklad použila ružový lak, ktorý je dvojkrokový a na nechtoch vydrží 10 dní. 


Laky určite odporúčam vyskúšať. Okrem toho, že majú primeranú výdrž, tak musím povedať, že celkom rýchlo zasychajú. Ak použijete jednu vrstvu, tak tá zaschne behom pár minút. Ak použijete dve vrstvy tak odporúčam naniesť ich tenké. 

5 komentárov:

Budem veľmi rada, ak po sebe necháte stopu v podobe komentára.