Vysnívané bývanie: Ako, možno raz, bude vyzerať naša obývacia miestnosť?

8/02/2017 Unknown 2 Comments

V živote mladých to tak býva, že raz vyletia z hniezda. Skôr, či neskôr k tomu dôjde. Aj keď "mama hotel" poskytuje skvelý komfort, bývanie vo vlastnom dome/byte je tiež výnimočné. My sme si s mojou polovičkou povedali, že po takmer 5 rokoch čo sme spolu, je načase sa osamostatniť a toto hniezdo opustiť. 

Sme si vedomí toho, že to nebude naozaj ľahké a že to nebude prechádzka ružovou záhradou. Avšak postaviť sa na vlastné nohy, kde na všetky problémy, radosti, starosti a splácanie hypotéky, už budeme dvaja bude skvelým začiatkom niečoho nového. Nového príbehu, ktorý si začneme písať sami vo svojom byte. 

Áno, v byte! Na naše pomery, je to nateraz to najlepšie nad čím môžeme premýšľať. Aj keď sme sa už boli na zopár pozrieť, doposiaľ nás žiaden neoslovil natoľko, žeby naše srdce pri jeho obhliadke zaplesalo. Nevieme do akého bytu sa spoločne presťahujeme. Nevieme akú bude mať rozlohu. Nevieme ako bude situovaný. Neviem v podstate ani to, kde sa bude vlastne nachádzať. 

No ja už mám jasno v tom, ako bude zariadený. Nechcem mať v byte milión rôznych štýlov - všetko chcem mať jednotné, elegantné, poprípade v jemných tónoch. A ako by mohla vyzerať naša obývacia izba? Inšpiráciu som čerpala na Favi.sk.

Rozhodne viem, že chcem mať v obývačke nejakú menšiu knižnicu. Rada čítam, aj keď nie vždy si viem na tento koníček nájsť čas, no hádam sa polepším. K čítaniu patrí aj osvetlenie. Takáto stojaca lampa, ktorá je jemne retro vďaka tienidlu a na trojnožke, by nám určite zapadla do našej obývačky.

Konferenčný stolík je akýmsi must-have doplnkom v obývačke. Pôvodne som myslela, že by sme si nejaký jednoduchý mohli vyrobiť, ale tento skladací mi učaroval. Vyzerá skvelo, či už je zložený alebo roztiahnutý. Poskytoval by nám istý komfort aj v prípade, že by k nám prišla návšteva - všetci by si mali kde vyložiť nohy a položiť kávu 😁.

Keďže spoločne chceme obrátiť ten pomyselný list v knihe a začať písať novú kapitolu, tak rozhodne rámčeky na fotografie si u nás nájdu miesto na naše spomienky. Tieto, ktoré som našla na favi.sk sú fakt krásne - páči sa mi ten starodávny jemne ošúchaný štýl, ktorý je IN.

Milujem teplo domova. A to mu dodáva nielen príjemná atmosféra a útulnosť, ale aj sviečky. Veď si len prestavte tú romantiku a príjemný relax pri zapálených sviečkach s pohárom vínka, len VY a ON. 

Ako si predstavujete vaše bývanie? Viete, čo rozhodne nebude chýbať u vás doma?

2 komentáre:

Budem veľmi rada, ak po sebe necháte stopu v podobe komentára.