Al Bacio

10/21/2014 Unknown 0 Comments

Ahojte,
dnes si dáme článok o Al Bacio. Je to takmer novinka od Gabrielly Salvete a ja som mala tú česť, že som tento rúž vyhrala v súťaži, ktorá sa konala na stránke Gabiky na sociálnej sieti. Jednalo sa o to, že bolo potrebné zaslať originálnu fotografiu, kde niekomu posielate BOZK. A čuduj sa svete vyhrala som, z čoho som bola neskutočné nadšená a poviem vám bola som aj trošku nervózna z toho aký odtieň mi pošlú, pretože nie všetky odtiene pristanú každému.

Poďme sa pozrieť ako samotný rúž vyzerá:
Foto archív autorky. Práva vyhradené!
Samotný obal nie je nijak extra výnimočný. Ako som čítala už aj u mnoho blogeriek, tak zatiaľ asi žiadnej sa ten obal nepáčil, pretože je celý plastový, ľahko sa poškriabe a myslím, že plastový obal dlho nevydrží- teda aspoň nápor ženskej kabelky. Áno mohli sa s tým obalom vyhrať a vyrobiť ho z niečoho iného než plastu, ale ja si myslím, že chceli využiť čo najlacnejšiu variantu aby tie rúže neboli zbytočne predražené. Inak mne sa to prevedenie ružovej a striebornej páči.
Foto archív autorky. Práva vyhradené!
Keď som otovrila obálku, v ktorej mi tento rúž prišiel, bola som neskutočne nadšená, pretože práve v takýto odtieň som dúfala a kútiku duše som verila, že príde ku mne. A on naozaj prišiel.
Foto archív autorky. Práva vyhradené!
Je to krásne ružová farba sa malými trblietkami. Úplne si získala moje srdce.
Foto archív autorky. Práva vyhradené!
Cena rúžu sa pohybuje okolo 3€ a hmotnosť 4,2 g. Na výber máte z 9 farieb

Čo o ňom tvrdí výrobca?
Brilantný, mimoriadne jemná textúra AL Bacio rúžu pre lesklé sexi pery. Vitamín E pre lepšiu výživu a ochranu pred vysušením.

Pery sú určite lesklé vďaka trblietkam no sexi to ja neviem posúdiť. A tú výživu som nejako nepostrehla ani nepocítila. 
Foto archív autorky. Práva vyhradené!


Skúšali ste už tieto rúže? Aký máte na ne názor?

0 komentárov:

Budem veľmi rada, ak po sebe necháte stopu v podobe komentára.