Balzam na pery

10/30/2014 Unknown 2 Comments

Krásne ránko vám prajem,

dnes takto z ráno si môžete prečítať nový článok :) Tešíte sa? Dúfam, že áno.
Dnes to bude, ako aj sám názov článku hovorí, o balzame na pery. Konkrétne môžem povedať, že ide o bio balzam, ktorý mi priateľ objednal zo stránky Bionatural.sk.
Foto archív autorky. Práva vyhradené!
Bolo naozaj ťažké si vybrať, ktorý balzam si objednať, pretože v ponuke bolo mnoho príchutí. No nakoniec vybral priateľ a nemôžem sa sťažovať, pretože mätu vo všeobecnosti veľmi obľubujem.

Foto archív autorky. Práva vyhradené!
Balzam má 10 ml a cena je 2,50 €. Čo je taká normálna cena na balzam. Objednávali sme ho v čase, keď na sociálnej siete e-shop zverejnil kód (kód zverejnia väčšinou o 20 a je platný do 21- fb hodinka), vďaka ktorému sme nemuseli platiť poštovné.
Foto archív autorky. Práva vyhradené!
Čo sa o tomto balzame môžete dočítať na stránke predajcu?
Zvláčňujúci balzam na pery s vôňou sviežej mäty. Obsahuje rastlinné oleje a vosky (včelí a mandľový). Obsahuje i vitamín E na regeneráciu pier. Je určený pre suché, popraskané pery a slúži ako denná ochrana pokožky pier.


Stále som chcela vyskúšať nejaký balzam v takom to balení, ale teraz ma to už prešlo a viem prečo som si doteraz žiaden taký nekúpila. Totižto na ulici by som ho asi nepoužila, pretože  je vám zrejme jasné, že sa nanáša prstami a to nie je až také super. Pretože človek ani nevie koľko baktérii má na rukách a to už len vtedy ak odíde z bytu a dotkne sa kľučky, a potom si dávať niečo na pery nie je žiadna výhra. Preto ja tento balzam používam len vtedy, keď som doma a pred nanesením si umyjem ruky. Nechcem vyznieť ako nejaká baktério-fóbička, ale proste čisté ruky sú čisté ruky. Keď som von tak dávam prednosť tubičkovým balzamom.


Okrem toho balzam je určený na popraskané pery, no neviem prečo pred používaním tohto balzamu som nemala popraskané pery, no akonáhle som ho začala používať tak mi pery praskli. A to už fakt nechápem, že prečo. Inak má balzam úžasné chladivé účinky (aspoň ja mám pocit, že trošku chladí) a úžasnú vôňu. Na perách zanecháva príjemný hydratačný pocit. 

A čo vy? Dávate prednosť takýmto balzamom alebo klasickým v tube? 

2 komentáre:

  1. Vieš čo ako kedy, tie v tube nie sú praktické keď mám dlhé nechty, ale kým sú krátke tak je to super, navyše tieto kelímkové balenia sú zvyčajne krajšie a zmestia sa fakt všade. Používam aj tie v tube, aj tyčinkové, skrátka všetky a striedam ich podľa toho, na aký mám náladu. Na balzamy na pery som fakt zaťažená a za seba odporúčam Sephoru balzam na pery, ktorý krásne vonia a pery nevysušuje a ešte Avene Cold Cream, ten moje pery doslova zachránil v poslednej chvíli.
    Bianka

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Presne, ak má človek dlhé nechty tak takéto balenie je nepraktické.

      Odstrániť

Budem veľmi rada, ak po sebe necháte stopu v podobe komentára.