Hydratačný krém SPF 30

10/01/2014 Unknown 2 Comments

Ahojte,

dnešný článok bude pokračovaním a nadväzujúcim článkom, ktorý som písala o toniku od MARY KAY, ktorý ste si mohli prečítať tu a v súvislosti s týmto článkom sa Vám chcem poďakovať za vašu priazeň a za to, že čítate moje články. Veľmi ma to teší. A prečo to píšem? Pretože práve článok, ktorý bol publikovaný pod názvom NOVÁ LÁSKA (o spomínanom toniku) si doteraz prečítalo tramtadá:  1 120 ľudí, čo je neskutočne veľa a preto vám ĎAKUJEM za vašu priazeň.



Takže ako som písala dnešný článok bude pokračovaním článku resp. nadväzujúcim článkom na produkty z rady BOTANICAL EFFECTS. Po toniku, ktorým si pleť dočisťujem používam HYDRATAČNÝ KRÉM s ochranným faktorom SPF 30, ktorý som spolu s tonikom dostala na testovanie, za čo sa chcem veľmi pekne poďakovať p. Borskej zo zastúpenia Mary Kay.

Foto archív autorky. Práva vyhradené!
Čo o ňom píše výrobca?
Tento jemný, rýchlo sa vstrebávajúci hydratačný krém, poskytuje každému typu pleti potrebnú ochranu pred poškodením spôsobeným UVA a UVB žiarením.
  • Pleť je chránená faktorom SPF 30 a zároveň je hydratovaná a spokojná.
  • Skvelá voľba na deň pre všetky typy pleti, dokonca aj pre citlivú pleť.
  • Obsahuje rovnaký exkluzívny komplex rastlinných výťažkov ako všetky prípravky starostlivosti o pleť radu Botanical Effects™.
  • Obal je šetrný k životnému prostrediu.
Foto archív autorky. Práva vyhradené!
Objem krému je 88 ml a cena ako som aj minule písala je o niečo vyššia a to 26 €, avšak ja stále hovorím, že do kozmetiky sa oplatí investovať, pretože možno si to teraz človek ani neuvedomuje, ale pleť sa mu za to v starobe odvďačí. Je možno síce pravda, že nájdete aj lacnejší variant hydratačného krému, ale nemusí to byť prírodný produkt a môže obsahovať kade-jaké chemikálie.
Foto archív autorky. Práva vyhradené!
Krém ma klasickú bielu kombináciu a príjemnú nevtieravú vôňu- povedala by som, že takú prírodnú skoro až žiadnu :) Na pleť je potrebné úplne len malinko krému, pretože sa veľmi ľahúčko roztiera a fakt len malinko potrebujete na celú tvár.
Foto archív autorky. Práva vyhradené!
Krém je určený pre každý typ pleti, takže je jedno či máte citlivú pleť, zmiešanú alebo mastnú. Vďaka krému je pleť žiarivá a matná. Taktiež pleť zanecháva vláčnu, jemnú a dotyk hebkú, nijako pleť nedráždi dokonca ani keď máte na pleti kde-tam nejaké akné.
Foto archív autorky. Práva vyhradené!
Krém sa veľmi rýchlo vstrebáva a nezanecháva žiaden mastný film na tvári takže pokojne ho môžete na tvár naniesť pred spaním bez toho aby ste sa obávali, že vám ostane všetok krém na vankúši.

Krém sa stal neoddeliteľnou súčasťou mojej každovečernej starostlivosti o pleť a spolu s tonikom vytvárajú nerozlučnú dvojku.

P.S: Od zastúpenia Mary Kay som na testovanie dostala ešte masku a čistiaci krém, ale tieto produkty ešte nemám dokonalo otestované nakoľko momentálne používam inú masku.


2 komentáre:

  1. Každovečerní??? Krémy s SPF jsou ale denní krémy. Ne na noc ...

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Áno je viem, že je to denný krém, ale ja ho radšej používam na noc, pretože donedávna som dávala prednosť zmatňujucemu krému no odkedy používam čistiaci gél od Avéne tak tento krém používam cez deň ako podklad po make-up :)

      Odstrániť

Budem veľmi rada, ak po sebe necháte stopu v podobe komentára.