Môj prvý WISHLIST

10/25/2014 Unknown 2 Comments

Ahojte,
nakoľko už začínajú na nás z každej strany vykukovať rôzny Mikulášovia a čerti a pomaličky vo výkladoch obchodov, supermarketov/ hypermarketov nás strašia blížiacimi sa Vianocami, tak ja som si pre vás pripravila môj prvý vianočný wishlist. Všetko sú to vecičky, ktoré by som si priala.

Tak sa do toho pusťme, nie je toho veľmi veľa, ale ak mi ešte niečo napadne tak priebežne to budem dopĺňať :)

Takže ako prvé by som si veľmi priala paletku očných tieňov od SLEEK a to konkrétne ARABIAN NIGHTS- táto paletka má zo všetkých asi najviac oslovila svojími farbami a podľa mňa sú to presne farby, ktoré by som využila ku každodennému líčeniu sa.

Ako druhý v mojom wishliste je RICINOVÝ OLEJ- ten by som chcela najviac využívať na moje vlasy, pretože mi neskutočne vypadávajú, ale aj na nechty aby boli pevnejšie.

Ďalšie miesto si v mojom wishliste zastáva korektor od Catrice- CAMOUFLAGE- už dlhšiu dobu sa obzerám po rôznych korektoroch no nikdy si neviem vybrať, ktorý si mám kúpiť. Nakoniec som si čo to googlila o korektoroch a každý si tento od Catrice chválil, preto som si vybrala tento. Ak však viete o nejakom lepšom ,ktorý by dokázal prekryť akékoľvek nedokonalosti pleti tak mi napíšte do komentárov.

Ako ďalším v poradí, čo by som chcela je The PORE FESSIONAL od BENEFIT-u- pretože to vymaže akékoľvek nedokonalosti pleti- od pórov, zafarbenia pleti .... myslím, že to by bol ideálny základ po make-up čiže v podstate niečo ako podkladová báza.

Ďalej by som chcela nejakú sadu na úpravu obočia- na obrázku je sada od Makeuprevolution, no nesom o nej 100% presvedčená. Takže ak máte nejaký typ na skvelú sadu na úpravu obočia tak i dajte vedieť.

Taktiež by som chcela vyskúšať nový make-up a to konkrétne poškuľujem po tom od Rimmel London a to konkrétne LASTING FINISH- ktorý sľubuje výdrž 25 hod., nemal by sa otierať, mal by byť dostatočne krycí, odolný voči potu... A chcem ho preto, lebo už dlhšiu dobu používam PHOTO FINISH od Catrice a proste chce to už nejakú zmenu :D

Ako posledným kozmetickým produktom je Vyživujúci šampón  s koreňom ženšenu od TIANDE- priznám sa tento šampón som už mala objednaný v jednom kaderníctve, no vždy keď som im písala mail tak mi odpísali, že ďalší štvrtok budú. Tak som čakala až som tam písala ďalší mail a vtedy mi povedali, že dodávateľ, u ktorého ten šampón objednali sa im neozýva, takže zo šampónu nakoniec nebolo nič.

A niečo nekozmetické :)

Súrne potrebujem nejaké nové rifle no keď idem do obchodu tak buď sa mi nepáčia alebo majú prehnane vysoké ceny a načo niečo preplácať, keď sa dajú zohnať aj lacnejšie.

A ako ďalšie je to kabelka. Nakoľko som si kúpila nove čižmičky na zimu (áno na zimu) tak by som k ním chcela aj nejakú kabelku. No ja som veľmi náročná a musí spĺňať isté kritéria ako napr. musí mať normálne ručky do ruky, ale zároveň musí mať aj "popruh" aby sa mohla dať ako cross body, ďalej musí byť dostatočne veľká aby mi do nej vošiel karisblok do školy, a musí byť krásnej farby podobnej aspoň trošku k čižmám :D


Okrem veci na obrázku by som ešte chcela nejaký lak na pečiatkovanie, pretože som dostala sadu na pečiatkovanie a zbytočne mi leží v skrinke. Skúšala som pečiatkovať s obyčajnými lakmi no s tými to vôbec nešlo :/

Tak toto sú moje wishlistové produkty, ktoré by som chcela. A aké sú tie vaše? Podeľte sa o ne som ňou dole v komentári :)

2 komentáre:

  1. Aj ja som pocula o tom catrice korektore vela chvali, ale zda sa mi, ze je moc husty a suchy. Ja najradsej pouzivam korektor od essence taky ten v pere. :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. No ja som čítala u mnoho blogeriek len samú chválu na neho, preto ho chcem vyskúšať. No vždy v DM pokukujem aj po iných a vždy sa mi zapáči aspoň 10 korektorov a potom je ten výber naozaj ťažký :/

      Odstrániť

Budem veľmi rada, ak po sebe necháte stopu v podobe komentára.