Líčime sa s Mary Kay

8/13/2015 Unknown 2 Comments

Ahojte,
dnes som si pre vás pripravila ličiaci článok, ktorý na blogu už veľmi dlho nebol :) Dúfam, Že sa vám moje líčenie bude páčiť. Určite mi dajte vedieť do komentárov :D
Fotoarchív autorky. Práva vyhradené!
Takže na líčenie som použila:
  1. No name štetce, ktoré mám z ebay
  2. bázu pod očie tiene od Ingrid cosmetics
  3. Mary Kay At Play- Shadow & Liner v odtieni Caramellow
  4. riasenku Butterfly od Astor-u
  5. Fixačný gél pod make-up s SPF 15 od Mary Kay
  6. tieň na obočie z paletky Lock&Load od Makeup Revolution
  7. make-up Luxe od Avon-u
  8. transparentný púder Mary Kay 
  9. transparentný rúž Mary Kay- True Dimension v odtieni Posh Pink
A celkový výsledok dopadol takto:
Fotoarchív autorky. Práva vyhradené!
Fotoarchív autorky. Práva vyhradené!
Čo hovoríte na takéto líčenie? Páči sa Vám? Uvítali by ste viac takýchto líčení na blogu?


2 komentáre:

Budem veľmi rada, ak po sebe necháte stopu v podobe komentára.