Yes alebo Des? Laky Julie

8/17/2015 Unknown 3 Comments

Ahojte,
dnes som si pre vás pripravila článok s názov Yes alebo Des?  Dnešný diel bude o lakoch ne nechty Julie. Priznám sa, že donedávna som o takejto značke lakov vôbec netušila. Ruku na srdce- vy ich poznáte? Poznám ich vďaka blogerke Za kosmetikou, u ktorej som tieto laky vyhrala. Či sú skvelé alebo nie sa dozviete ďalej. 
Fotoarchív autorky. Práva vyhradené!
Laky sú na prvý pohľad krásne. Na prvý pohľad ma najviac zaujal ten vľavo- krásna výrazná fuchsiová farba, ktorá dokáže človeka nadchnúť a môžem povedať, že ozvláštniť deň. Lak v pravo je taká zmes dvoch farieb- hnedej a šedej s jemnými trblietkami.  
Fotoarchív autorky. Práva vyhradené!
Oba laky majú veľmi tenký štetec, s ktorým sa dá necht nalakovať, ale ja skôr preferujem širší, s ktorým je lakovanie jednoduchšie a časovo menej náročné. 
Keďže ma ako prvý zaujal fuchsiový tak ten som si na nechty nalakovala ako prvý. Pri lakovaní som bola milo prekvapená :D A prečo? Pozrite na fotky:
Fotoarchív autorky. Práva vyhradené!
Fotoarchív autorky. Práva vyhradené!
Prekvapenie bolo to, že fuchsiový lak bol po nalakovaní matný. Čo sa celkom milo prekvapilo. Samozrejme aby ten druhý nebol ukrátený tak som ho nalakovala na prstenníček :D Z čoho som však bola sklamaná bolo to, že mi na nechtoch vydržal jeden deň. Akože to som vôbec nečakala, pretože mne laky vydržia na nechtoch cca 7 dní a naposledy matný od Avon-u 3 dní. Takže tento matný za mňa určite neodporúčam. 
Fotoarchív autorky. Práva vyhradené!
Fotoarchív autorky. Práva vyhradené!
Za to tento odporúčam všetkými desiatimi. Na nechtoch mi vydržal 6 dní. Lakovala som 2 vrstvy pre lepšie krytie. Celkovo lak na nechtoch vyzeral ako gelový za čo má u mňa plus. Inak laky majú 10 ml. 
Takže na zhrnutie fuchsiový matný lak za mňa DES a tento hnedo-sivý lak za mňa YES :D

3 komentáre:

  1. Vubec znacku neznam, ale vypada to dobre.
    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Já mám odstín My Private Palace (taktéž od autorky Za kosmetikou :) a s výdrží i lakováním jsem moc spokojená, navíc ten odstín je krásný! Škoda toho matného, barva je to krásná :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. No veruže škoda toho matného, lebo na prvý pohľad bol mojím favoritom. Farba mi neskutočne učarovala, ale nevadí :D

      Odstrániť

Budem veľmi rada, ak po sebe necháte stopu v podobe komentára.