Keď treba tak treba

8/31/2015 Unknown 4 Comments

Ahojte,
poznáte to, keď sa ráno prebudíte a zrazu vidíte na tvári neželanú vec/ objekt? A ešte k tomu ak je to výnimočný deň a vy sa niekam chystáte? Určite každý ako aj ja vtedy siahne po nejakom produkte, ktorý to dokáže dokonalo zamaskovať. O jednom takom produkte bude dnešný článok. Tak sa pohodlne usadte a čítajte až do konca :P
Fotoarchív autorky. Práva vyhradené!
Ak ste od začiatku tipovali, že dnešný článok bude o korektore tak ste mali pravdu. Tento je z eshopu damskysen.sk. Je to korektor v pere od VOLLARÉ Cosmetics. Ja mám tento v najtmavšom odtieni 03. Hmotnosť korektoru je 3,9 g. 
Fotoarchív autorky. Práva vyhradené!
Ak zatočíte zlatým okrajom korektoru tak sa vám vysunie to, čo v sebe skrýva. 
Na e-shope sa o korektore dočítate:
VOLLARÉ korektor v pere
- opravuje nedokonalosti tváre - škvrny, začervenanie a známky únavy
- dodáva pleti svieži, prirodzený a mladistvý vzhľad
- presná a pohodlná aplikácia cez "pero"
- odolný, jemný a efektívny
- pre všetky typy pleti
Fotoarchív autorky. Práva vyhradené!
Celkom ma prekvapila jeho farba. Na to, že je to najtmavší odtieň tak je veľmi svetlý. Ja som celkom hnedá po celý rok, no ak sa ešte trošku opálim, tak asi bude na mňa veľmi biely. Nevadí v zime možno bude ideálnym spoločníkom :) Čo sa týka stupňa jeho krytia tak by som povedala, že je taký stredný. Aplikácie je jednoduchá a presná- presne sa trafíte na miesto kam chcete :) Na suchšie miesta by som ho veľmi neodporúčala, pretože ich len zvýrazní. Ale ak chcete zakryť kruhy pod očami tak ho odporúčam. 

4 komentáre:

  1. má nádhernou barvu
    terievans98.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Mně moc tyhle tuhé korektory nevyhovují, mám raději tekuté :)
    HAUTE BASICS

    OdpovedaťOdstrániť
  3. o tejto značke kozmetiky som ešte nepočula, ale korektor vyzerá naozaj dobre! :).

    Pozývam ťa na GIVEAWAY o novú DEICHMANN KABELKU, ktorá sa práve koná na mojom blogu!
    Kejmy ♥.

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Tuhle značku vůbec neznám, ale korektor vypadá dobře :)

    http://style-and-smile15.blogspot.co.uk/

    OdpovedaťOdstrániť

Budem veľmi rada, ak po sebe necháte stopu v podobe komentára.