Aby líčenie držalo dlhšie

9/02/2015 Unknown 3 Comments

Ahojte,
dnes si dáme recenziu na dva produkty od Mary Kay. Aj vy máte vo vienku ten nežiadúci "dar" mastnej pleti a každé líčenie vám po chvíľke mizne a lesknete sa ako diskoguľa? Ja bohužiaľ áno, a nespravím s tým už asi nič. No k tomu aby mi líčenie na tvári vydržalo dlhšie ako len hodinu a neroztekala sa, mám skvelých pomocníkov. 
Prvým pomocníkom, v boji za dokonalým vzhľadom je Fixačný gél pod make-up s SPF 15 (báza pod make-up). 
Fotoarchív autorky. Práva vyhradené!
Čo ma na produktoch Mary Kay baví tak je to, že asi každý produkt je zabalený v krabičke. Okrem produktu sa v krabičke nachádza aj podrobný popis, o tom, čo držíte v ruke, vo viacerých jazykoch. Táto podkladová báza ma netradičný objem a to je 29 ml. 
Fotoarchív autorky. Práva vyhradené!
Samotná báza sa nachádza v plastovom obale, ktorý je v ružovo-trblietavom obale s čiernym vrchnákom a čiernymi písmenami. 
Oficiálny popis: 
Tento ľahký gél ľahko vyplňuje nedostatky pleti, rýchlo zasýcha a tvorí matný povlak na pleti, čím vytvára dokonalý povrch pre nanesenie mejkapu a predlžuje trvanlivosť naneseného mejkapu.
  • Zloženie bez olejov s ochranným faktorom 15, obohatený o minerály.
  • Absorbuje mastnotu a rozptyľuje svetlo, takže drobné linky, vrásky a póry sú menej viditeľné.
  • Na všetky typy pleti vrátane citlivej pokožky.
  • Neparfumovaný, dermatologicky testovaný a nekomedogénny.
  • Aj keď je nosený samostatne, dodáva pleti nasledujúce výhody: pomáha vyrovnať textúru pleti a zlepšuje jej stav.
  • Prípravok je vhodný na aplikáciu pod TimeWise® Podkladovú bázu
Fotoarchív autorky. Práva vyhradené!
Keďže je to gél, tak pochopiteľne má gélovú konzistenciu, ktorá sa krásne rozotiera. Po jej aplikácii som nikde nevidela nijaké miesto, ktoré by sa mi lesklo. Na tvári vytvára jemný púdrový pocit. Okrem toho do pleti vsiakne veľmi rýchlo takže nemusíte čakať s nanesením make-upu veľmi dlho. Taktiež pri nanášaní make-upu na tvár s týmto podkladom som mala pocit, že sa mi jednoduchšie nanáša, pretože sa len tak po tvári kĺzal :) Tiež tento fixačný gél vyplní všetky vrásky a póry, takže pleť potom vyzerá dokonalejšie a hlavne hladšie. 

Druhým produktom, pre dokonalejšie líčenie je Transparentný sýpky púder. 
Fotoarchív autorky. Práva vyhradené!
Stále som nejaký transparentný púder chcela vyskúšať, pretože na internete som čítala veľa recenzií a hlavne pozitívnych ohlasov na transparentné púdre. Keďže sa mi takáto príležitosť naskytla, bola som veľmi rada a hlavne zvedavá.
Fotoarchív autorky. Práva vyhradené!
Tento od Mary Kay si býva v pevnom plastovom obale s čiernym krytom, na ktorom sa nachádzajú iniciálky spoločnosti. Má uzatvárací systém, takže sa vám nemôže stať, že si produkt v kabelke vysypete. Hmotnosť tohto púdru je 11 g. Čo je oproti iným púdrom viacej. 
Fotoarchív autorky. Práva vyhradené!
Oficiálny popis produktu:
Neviditeľný, jemný a vynikajúci odtieň na pleť každej ženy.
  • Univerzálny púder eliminuje potrebu zladenia odtieňa púdru a tónu pleti.
  • Na pleti je ľahučký, prirodzený a zamatovo jemný.
  • Počas celého dňa reguluje nežiaduci lesk.
  • Fixuje podkladovú bázu.
  • Zloženie obsahuje látky rozptyľujúce svetlo, ktoré zmierňujú nedokonalosti pleti pre bezchybný vzhľad.
Fotoarchív autorky. Práva vyhradené!
Tento púder som chcela vyskúšať najmä kvôli jeho transparentnosti. Pretože po aplikácii na pleť,  mame-up nijako nezmení svoju farbu. Pri dokončovaní líčenia s týmto púdrom postupujem tak, že si trošku púdru vysypem na vrchnák a pomocou kabuki štetce aplikujem na tvár. Pri dotyku s pleťou je veľmi nežný a dokonale sa prispôsobí. Pokožka na dotyk, ale aj na pohľad pôsobí zamatovo hebko. +

Oba produkty sú skvelým kombom pre dokonalé líčenie a hlavne pre líčenie, ktoré chcete aby vyzeralo perfektne aj po pár hodinách. S týmito produktmi som bola nalíčená ja aj priateľova sestra keď sme išli na oslavu. Poviem vám oslava sa konala v deň, kedy vonku boli 30°C teploty. Dusno nebolo len vonku, ale aj v sále, kde sa samotná oslava odohrávala. Líčenie bez akéhokoľvek lesku nám vydržalo 7 hodín bez akéhokoľvek prepúdrovania alebo roztečenia. Obe dávame týmto produktom palec hore a vrelo všetkým odporúčame. Oba produkty ustáli takéto extrémne testovanie. 


3 komentáre:

  1. Ja mám od Mary Kay minerálny púdrový make-up a ten je taktiež super, no rada by som vyskúšala aj tento transparentný. Čo sa mi veľmi páči na ich púdroch je ich skvelé balenie s uzatvárateľným viečkom.
    Inak rada by som ťa pozvala na súťaž na mojom blogu:
    http://klaudysenjoyment.blogspot.sk/search/label/GIVEAWAY

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Púdrový make-up som ešte neskúšala žiaden :/ Mne skôr vyhovuje klasický tekutý :) Presne to balenie mňa osobne tiež veľmi oslovilo.
      Ďakujem za pozvanie- rada sa zúčastním :)

      Odstrániť
  2. Ja ten púdrový make-up používam ako púder na make-up alebo bb krém. Samostatne takéto produkty nepoužívam, pretože to krytie je minimálne.

    OdpovedaťOdstrániť

Budem veľmi rada, ak po sebe necháte stopu v podobe komentára.