Mary Kay: Shadow&Liner

9/07/2015 Unknown 9 Comments

Krásny deň vám želám,
vy už určite nabehli na ten kolobeh ranného vstávania do školy, no ja mám ešte pár dní prázdnin pred tým, než sa aj mne začne zimný semester. Ja sa počas tohto voľna ešte snažím pripraviť nejaké články vopred pre prípad, že to v škole bude "o hlavu" a ja nebudem vedieť čo skôr. Dnes si preto máte možnosť prečítať o jednom multilíčidle, ktorý sa stal mojim miláčikom. 
Fotoarchív autorky. Práva vyhradené!
Ide o multifunkčný očný tieň a ceruzku v jednom. Celkovo si môžete vybrať z troch odtieňov. Ja som si vybral odtieň Caramellow- čo je broznovo-karamelová farba tieňu s množstvom trblietok a hnedá kvázi ceruzka.
Fotoarchív autorky. Práva vyhradené!
Ceruzka respektíve linka je tvarovo zaostrená do špica, s čím sa dá na viečku vytvoriť dokonalá tenká linka aj so zobáčikom pre mačací pohľad.
Fotoarchív autorky. Práva vyhradené!
Musím povedať, že s týmto multilíčidlom sa pracuje jedna radosť. Pomocou jedného pomocníka dokážete vytvoriť krásne líčenie očí. Konzistenciou je tieň trošku gélovejší a preto ak ho chcete na viečku rozotrieť pomocou štetca, tak to veľmi nejde- štetcom to len všetko z viečka zotriete (aspoň mne sa to podarilo), avšak ak budete jemne prechádzať prstom tak to bude ideálne. 
Fotoarchív autorky. Práva vyhradené!
Ja som si vytvorila takéto líčenie. Samozrejme, nakoľko mám mastné viečka, tak som použila podkladovú bázu od Ingrid cosmetics. Do vnútorného kútika som naniesla biely rozjasňujúci tieň a na celé viečko tieň z toho multilíčidla. Nakoniec som vytvorila hnedú linku, ktorú som jemne rozmazala a vytvorila tak jemný zobáčik. Tak ako to vidíte na fotke mi líčenie vydržalo 10 hodín bez akýchkoľvek úprav. Možno by vydržalo aj dlhšie, ale išla som spať a preto som tú krásu odlíčila. 
Ak si hovoríte, že super, ale produkty Mary Kay sú drahšie, tak s vami súhlasim. No sama som sa na tomto multilíčidle presvedčila, že za kvalitu sa oplatí priplatiť. 


Skúšali ste už niečo z dekoratívnej kozmetiky od Mary Kay?

9 komentárov:

  1. Vypadá to dobře :) Já mám teď oční stíny a ještě jsem je nezkoušela, jen pigmentaci na ruku, musím říct, že jsem čekala trochu lépe a více pigmentované, ale uvidíme :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Klasické očné tiene som ešte neskúšala :/ Ale možno niekedy nejaké odskúšam :)

      Odstrániť
  2. super.. moc hezký.. teda ty linky bych radši černé
    terievans98.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Možno by som tiež brala čierne, ale tieto hnedé sú dosť tmavé a viac sa mi hodia k tomu bronzovému tieňu :)

      Odstrániť
  3. Mně je tahle značka silně nesympatická, takže ne
    HAUTE BASICS

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tak každý má iné preferencie a každému sa hodí niečo iné :)

      Odstrániť
  4. Ta bronzová barvička mě uchvátila :) Jinak z Mary Kay jsem nic z dekorativní kosmetiky nezkoušela, ale asi rok jsem používala z jejich pečující kosmetiky sadu na čištění obličeje :)
    FASHION & BEAUTY

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja som skúšala aj pečujúcu kozmetiku, z ktorej som si najviac obľúbila tonikum, ktoré je skvelé na dočistenie pleti :)

      Odstrániť
  5. Bronzova barva vypada fajn, ale nic od teto kosmetiky nemam.
    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť

Budem veľmi rada, ak po sebe necháte stopu v podobe komentára.