L´oreal Color Riche

9/29/2015 Unknown 7 Comments

Vždy sa teším na testovanie tieňov na oči, pretože človek môže popustiť uzdu svojej fantázii a môže skúšať rôzne ťahy štetcami. Pre mňa je to chvíľka, kedy moje oči slúžia ako plátno maliarovi. A tak pomocou pár ťahov môže vzniknúť niečo nové, čo sa človeku zapáči alebo si povie „tak toto nie.“

Rovnako to bolo aj s týmito tieňmi. Je na nich síce vzadu na obale obrázok, ako tiene použiť pre vytvorenie líčenia, ale ja som si sadla pred zrkadlo, vzala som štetce, pozrela na tiene a presne som vedela, kde ktorý aplikujem. Aký výtvor z toho vznikol uvidíte neskôr.
Fotoarchív autorky. Práva vyhradené!
„Očné tiene Color Riche Les Ombres Luminous sú perfektne zladené a uložené do paletky, ktorá obsahuje štyri očné tiene. Tiene sa medzi sebou dajú ľubovoľne kombinovať alebo používať samostatne.   Prednosťou tieňov je ich rýchla a jednoduchá aplikácia, dlhotrvajúci farebný efekt a perfektná priľnavosť. Očné tiene sú určené na každodenné nosenie, ale skvele vyniknú pri slávnostných príležitostiach alebo na večernú párty.“
Fotoarchív autorky. Práva vyhradené!
Paletka v odtieni Trésors Caches obsahuje krásny zlatý, zelený, fialový a čierny tieň. Okrem toho obsahuje aj aplikátor. Vždy som si hovorila, že aplikátory v paletkách nie sú veľmi využiteľné. No tento ma vyviedol z omylu, ba dokonca ma prekvapil svojim tvarom. Totižto jedna strana aplikátoru je vytvarovaná do špica, s ktorým sa dá vytvoriť na oku tenká linka. Ďalšie čo ma prekvapilo tak bola pigmentácia. Pri jednom prejdení po tieni, bola farba krásna výrazná.
Fotoarchív autorky. Práva vyhradené!

Keďže mám ten „dar“ mastných viečok pri každom líčení oči za použitia tieňov, musím aplikovať podkladovú bázu, inak by mi líčenie vydržalo maximálne 2 hodiny. Rovnako aj pri týchto tieňov som najprv na oko aplikovala bázu a potom som už len tvorila. Líčenie mi vydržalo bez akéhokoľvek náznaku zliatia alebo rozmazania 10 hodín. Pri večernom odličovaní, boli tiene presne tam, kde som ich doobeda napatlala. 
Fotoarchív autorky. Práva vyhradené!
Pri tomto líčení som do vnútorného kútika oka naniesla zlatý tieň a na celé viečko zelený tieň. Potom som na spodnú linku naniesla do vnútorného kútika rovnako zlatý tieň a zvyšnú časť som vytvorila fialovú linku, ktorú som pretiahla až do vonkajšieho kútika. 
Fotoarchív autorky. práva vyhradené!
Pri druhom spôsobe zase moja fantázia zapracovala tak, že som na celé viečko naniesla zelený tieň, do vonkajšieho kútika fialový a potom som pomocou aplikátora vytvorila pozdĺž horných rias linku v zlato-čiernej kombinácii. 

7 komentárov:

  1. Moc pěkně poskládaná paletka :-)

    http://wormake.blogspot.cz/2015/09/chlorella-pura-regeneracni-krem-s-cgf.html

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Mne sa tiež veľmi páči, aj keď nie som veľmi zástanca čiernej farby a veľmi ju pri líčení nepoužívam, tú sa dokonalo hodí :D

      Odstrániť
  2. Libi se mi odstinove. :)
    http://style-and-smile15.blogspot.co.uk

    OdpovedaťOdstrániť

Budem veľmi rada, ak po sebe necháte stopu v podobe komentára.